Call of Duty 4 Promodlive Server Ayarları

Call of Duty 4 Promodlive Server Ayarları
« : 16 Nisan 2015, 17:17:14 »
Merhaba.

Server açma işlemini gerçekleştirdim. Promodlive211 server açıldığında frag, smoke, flasg grenade 0 konumunda. killcam ve autobalance 0 konumunda. Bunları rcondan komut ile açıyorum. Ama server'da kalıcı komut olarak atayamadım. Kalıcı komutları nasıl verebileceğimi anlatabilirseniz sevinirim.

Call of Duty 4 Promodlive Server Ayarları Nasıl Yapılır?
« Yanıtla #1 : 17 Nisan 2015, 02:08:53 »
CoD4 Promodlive serverinizde rcon üzerinden verilen komutlar bahsettiğiniz gibi kalıcı olmuyor ve server restart edildiğinde ya da match tipi değiştirildiğinde etkisini kaybediyor. Call of Duty 4 Promodlive211 mod klasöründe promodlive211.iwd, mod.ff ve z_custom_ruleset.iwd dosyaları mevcut. Promodlive211 serverinizde arzu ettiğiniz ayarların kalıcı olmasını sağlayabilmeniz için bu dosyalardan z_custom_ruleset.iwd dosyası içerisinde bulunan custom_public.gsc dosyasında arzu ettiğiniz komut değişikliklerini gerçekleştirmeniz gerekli.

Kod: [Seç]
../Mods/promodlive211/z_custom_ruleset.iwd/promod_ruleset/custom_public.gsc
Call of Duty 4 Promodlive ''Public'' server ayarlarını yapmak için z_custom_ruleset.iwd dosyasını zip yazılımı kullanarak açınız ve promod_ruleset klasöründe görebileceğiniz custom_public.gsc dosyasında yazılı komutları ihtiyaç duyduğunuz şekilde Notepad++ txt editörü ile değiştirerek kaydediniz. Aşağıdaki alıntı içerisinde gördüğünüz custom_public.gsc dosyasının orjinal halidir, diğerleri ise sorunuzda belirttiğiniz komutlar (frag, smoke, flash grenade, killcam ve autobalance) ve ayrıca yapılabilecek diğer değişiklik önerilerim.

Kod: [Seç]
// class limits
setDvar( "class_sniper_limit", 1 ); // 1 yerine istediğiniz miktarı yazarak sniper oyuncu miktarını belirleyebilirsiniz. 10 yazarsanız her takım 5'er adet sniper çıkarabilir.

Kod: [Seç]
// grenades // Buradan grenade ayarlarını yapabilirsiniz.
setDvar( "weap_allow_flash_grenade", 1 );
setDvar( "weap_allow_frag_grenade", 1 );
setDvar( "weap_allow_smoke_grenade", 1 );

Kod: [Seç]
// team killing
setDvar( "scr_team_fftype", 1 ); // 1 değerini 0 yaparak friendly fire'ı off yapabilirsiniz. // [0-3] (disabled, enabled, reflect, shared)

Kod: [Seç]
// various
setDvar( "scr_game_allowkillcam", 0 ); // 0 değerini 1 yaparak killcam'i on durumuna alabilirsiniz.//[0-1]

Kod: [Seç]
// website
setDvar( "promod_hud_website", "buraya" ); // Clan adınızı yazabilirsiniz. // (avoid "//" here)

Autobalance yani teambalance ayarı Promodlive custom_public.gsc içerisinde yer almıyor. Eğer serverinizde bu ayarı da istiyorsanız server.cfg üzerinden verebilirsiniz ya da custom_public.gsc içerisine de ilave edebilirsiniz. Fakat CoD4 promod public serverlerde örneğin SD takım maçları yaptığınızda teambalance ayarının [1=on] durumda olması sorun yaratacaktır.

Kod: [Seç]
server.cfg command
set scr_teambalance "1"

Kod: [Seç]
custom_public.gsc command
setDvar( "scr_teambalance", 1 ); // [0-1]

İlaveten, Call of Duty 4 Modern Warfare Promodlive hakkında bilgi edinmek isteyen üye/ziyaretçilerimiz aşağıdaki görselleri de inceleyebilirler, iyi oyunlar.

Merhaba. Server açma işlemini gerçekleştirdim. Promodlive211 server açıldığında frag, smoke, flasg grenade 0 konumunda. killcam ve autobalance 0 konumunda. Bunları rcondan komut ile açıyorum. Ama server'da kalıcı komut olarak atayamadım. Kalıcı komutları nasıl verebileceğimi anlatabilirseniz sevinirim.

Alıntı
Call of Duty 4 Modern Warfare promodlive211 Mod custom_public.gsc
main()
{
   // custom_public ruleset, promod live v2
   // boolean logic, 0 = false, 1 or higher = true

   // sd
   setDvar( "scr_sd_bombtimer", 45 ); // [1->] (seconds)
   setDvar( "scr_sd_defusetime", 7 ); // [1->] (seconds)
   setDvar( "scr_sd_multibomb", 0 ); // [0-1] (everyone can plant)
   setDvar( "scr_sd_numlives", 1 ); // [0->] (amount of lives)
   setDvar( "scr_sd_planttime", 5 ); // [1->] (seconds)
   setDvar( "scr_sd_playerrespawndelay", 0 ); // [0->] (seconds)
   setDvar( "scr_sd_roundlimit", 20 ); // [0->] (points)
   setDvar( "scr_sd_roundswitch", 10 ); // [0->] (points)
   setDvar( "scr_sd_scorelimit", 0 ); // [0->] (points)
   setDvar( "scr_sd_timelimit", 1.75 ); // [0->] (minutes)
   setDvar( "scr_sd_waverespawndelay", 0 ); // [0->] (seconds)

   // dom
   setDvar( "scr_dom_numlives", 0 ); // [0->] (amount of lives)
   setDvar( "scr_dom_playerrespawndelay", 7 ); // [0->] (seconds)
   setDvar( "scr_dom_roundlimit", 2 ); // [0->] (points)
   setDvar( "scr_dom_roundswitch", 1 ); // [0->] (points)
   setDvar( "scr_dom_scorelimit", 0 ); // [0->] (points)
   setDvar( "scr_dom_timelimit", 15 ); // [0->] (minutes)
   setDvar( "scr_dom_waverespawndelay", 0 ); // [0->] (seconds)

   // koth
   setDvar( "koth_autodestroytime", 120 ); // [1->] (hq online time in seconds)
   setDvar( "koth_capturetime", 20 ); // [1->] (time to capture hq in seconds)
   setDvar( "koth_delayPlayer", 0 ); // [0-1] (override default respawn delay in seconds)
   setDvar( "koth_destroytime", 10 ); // [1->] (time to destroy hq in seconds)
   setDvar( "koth_kothmode", 0 ); // [0-1] (classic mode, non-classic)
   setDvar( "koth_spawnDelay", 45 ); // [0->] (default respawn delay in seconds)
   setDvar( "koth_spawntime", 10 ); // [0->] (hq spawn time in seconds)
   setDvar( "scr_koth_numlives", 0 ); // [0->] (amount of lives)
   setDvar( "scr_koth_playerrespawndelay", 0 ); // [0->] (seconds)
   setDvar( "scr_koth_roundlimit", 2 ); // [0->] (points)
   setDvar( "scr_koth_roundswitch", 1 ); // [0->] (points)
   setDvar( "scr_koth_scorelimit", 0 ); // [0->] (points)
   setDvar( "scr_koth_timelimit", 15 ); // [0->] (minutes)
   setDvar( "scr_koth_waverespawndelay", 0 ); // [0->] (seconds)

   // sab
   setDvar( "scr_sab_bombtimer", 45 ); // [1->] (seconds)
   setDvar( "scr_sab_defusetime", 5 ); // [1->] (seconds)
   setDvar( "scr_sab_hotpotato", 0 ); // [0-1] (shared bomb timer)
   setDvar( "scr_sab_numlives", 0 ); // [0->] (amount of lives)
   setDvar( "scr_sab_planttime", 5 ); // [1->] (seconds)
   setDvar( "scr_sab_playerrespawndelay", 7 ); // [0->] (seconds)
   setDvar( "scr_sab_roundlimit", 4 ); // [0->] (points)
   setDvar( "scr_sab_roundswitch", 2 ); // [0->] (points)
   setDvar( "scr_sab_scorelimit", 0 ); // [0->] (points)
   setDvar( "scr_sab_timelimit", 10 ); // [0->] (minutes)
   setDvar( "scr_sab_waverespawndelay", 0 ); // [0->] (seconds)

   // tdm
   setDvar( "scr_war_numlives", 0 ); // [0->] (amount of lives)
   setDvar( "scr_war_playerrespawndelay", 0 ); // [0->] (seconds)
   setDvar( "scr_war_roundlimit", 2 ); // [0->] (points)
   setDvar( "scr_war_scorelimit", 0 ); // [0->] (points)
   setDvar( "scr_war_roundswitch", 1 ); // [0->] (points)
   setDvar( "scr_war_timelimit", 15 ); // [0->] (minutes)
   setDvar( "scr_war_waverespawndelay", 0 ); // [0->] (seconds)

   // dm
   setDvar( "scr_dm_numlives", 0 ); // [0->] (amount of lives)
   setDvar( "scr_dm_playerrespawndelay", 0 ); // [0->] (seconds)
   setDvar( "scr_dm_roundlimit", 1 ); // [0->] (points)
   setDvar( "scr_dm_scorelimit", 0 ); // [0->] (points)
   setDvar( "scr_dm_timelimit", 10 ); // [0->] (points)
   setDvar( "scr_dm_waverespawndelay", 0 ); // [0->] (seconds)

   // class limits
   setDvar( "class_assault_limit", 64 );
   setDvar( "class_specops_limit", 2 );
   setDvar( "class_demolitions_limit", 1 );
   setDvar( "class_sniper_limit", 1 );

   setDvar( "class_assault_allowdrop", 1 );
   setDvar( "class_specops_allowdrop", 1 );
   setDvar( "class_demolitions_allowdrop", 0 );
   setDvar( "class_sniper_allowdrop", 0 );

   // assault
   setDvar( "weap_allow_m16", 1 );
   setDvar( "weap_allow_ak47", 1 );
   setDvar( "weap_allow_m4", 1 );
   setDvar( "weap_allow_g3", 1 );
   setDvar( "weap_allow_g36c", 1 );
   setDvar( "weap_allow_m14", 1 );
   setDvar( "weap_allow_mp44", 1 );

   // assault attachments
   setDvar( "attach_allow_assault_none", 1 );
   setDvar( "attach_allow_assault_silencer", 1 );

   // smg
   setDvar( "weap_allow_mp5", 1 );
   setDvar( "weap_allow_uzi", 1 );
   setDvar( "weap_allow_ak74u", 1 );

   // smg attachments
   setDvar( "attach_allow_specops_none", 1 );
   setDvar( "attach_allow_specops_silencer", 1 );

   // shotgun
   setDvar( "weap_allow_m1014", 1 );
   setDvar( "weap_allow_winchester1200", 1 );

   // sniper
   setDvar( "weap_allow_m40a3", 1 );
   setDvar( "weap_allow_remington700", 1 );

   // pistol
   setDvar( "weap_allow_beretta", 1 );
   setDvar( "weap_allow_colt45", 1 );
   setDvar( "weap_allow_usp", 1 );
   setDvar( "weap_allow_deserteagle", 1 );
   setDvar( "weap_allow_deserteaglegold", 1 );

   // pistol attachments
   setDvar( "attach_allow_pistol_none", 1 );
   setDvar( "attach_allow_pistol_silencer", 1 );

   // grenades
   setDvar( "weap_allow_flash_grenade", 1 );
   setDvar( "weap_allow_frag_grenade", 1 );
   setDvar( "weap_allow_smoke_grenade", 1 );

   // assault class default loadout (preserved)
   setDvar( "class_assault_primary", "ak47" );
   setDvar( "class_assault_primary_attachment", "none" );
   setDvar( "class_assault_secondary", "deserteagle" );
   setDvar( "class_assault_secondary_attachment", "none" );
   setDvar( "class_assault_grenade", "smoke_grenade" );
   setDvar( "class_assault_camo", "camo_none" );

   // specops class default loadout (preserved)
   setDvar( "class_specops_primary", "ak74u" );
   setDvar( "class_specops_primary_attachment", "none" );
   setDvar( "class_specops_secondary", "deserteagle" );
   setDvar( "class_specops_secondary_attachment", "none" );
   setDvar( "class_specops_grenade", "smoke_grenade" );
   setDvar( "class_specops_camo", "camo_none" );

   // demolitions class default loadout (preserved)
   setDvar( "class_demolitions_primary", "winchester1200" );
   setDvar( "class_demolitions_primary_attachment", "none" );
   setDvar( "class_demolitions_secondary", "deserteagle" );
   setDvar( "class_demolitions_secondary_attachment", "none" );
   setDvar( "class_demolitions_grenade", "smoke_grenade" );
   setDvar( "class_demolitions_camo", "camo_none" );

   // sniper class default loadout (preserved)
   setDvar( "class_sniper_primary", "m40a3" );
   setDvar( "class_sniper_primary_attachment", "none" );
   setDvar( "class_sniper_secondary", "deserteagle" );
   setDvar( "class_sniper_secondary_attachment", "none" );
   setDvar( "class_sniper_grenade", "smoke_grenade" );
   setDvar( "class_sniper_camo", "camo_none" );

   // team killing
   setDvar( "scr_team_fftype", 1 ); // [0-3] (disabled, enabled, reflect, shared)
   setDvar( "scr_team_teamkillpointloss", 5 ); // [0->] (points)

   // player death/respawn settings
   setDvar( "scr_player_forcerespawn", 1 ); // [0-1] (require player to press use key to spawn, do not require use key to spawn)
   setDvar( "scr_game_deathpointloss", 0 ); // [0->] (points)
   setDvar( "scr_game_suicidepointloss", 0 ); // [0->] (points)
   setDvar( "scr_player_suicidespawndelay", 0 ); // [0->] (points)

   // player fall damage
   setDvar( "bg_fallDamageMinHeight", 140 ); // [1->] (min height to inflict min fall damage)
   setDvar( "bg_fallDamageMaxHeight", 350 ); // [1->] (max height to inflict max fall damage)

   // logging (not likely to be changed)
   setDvar( "logfile", 1 );
   setDvar( "g_log", "games_mp.log" );
   setDvar( "g_logSync", 0 );
   setDvar( "loc_warnings", 0 );

   // server issues (not likely to be changed)
   setDvar( "g_inactivity", 0 );
   setDvar( "g_no_script_spam", 1 );
   setDvar( "g_antilag", 1 );
   setDvar( "g_smoothClients", 1 );
   setDvar( "sv_allowDownload", 1 );
   setDvar( "sv_maxPing", 0 );
   setDvar( "sv_minPing", 0 );
   setDvar( "sv_reconnectlimit", 3 );
   setDvar( "sv_timeout", 240 );
   setDvar( "sv_zombietime", 2 );
   setDvar( "sv_floodprotect", 4 );
   setDvar( "sv_kickBanTime", 0 );
   setDvar( "sv_disableClientConsole", 0 );
   setDvar( "sv_voice", 0 );
   setDvar( "sv_clientarchive", 1 );
   setDvar( "timescale", 1 );

   // various
   setDvar( "g_allowVote", 0 ); // [0-1]
   setDvar( "g_deadChat", 1 ); // [0-1]
   setDvar( "scr_game_allowkillcam", 0 ); // [0-1]
   setDvar( "scr_game_spectatetype", 1 ); // [0-2] (disabled, team only, all)
   setDvar( "scr_game_matchstarttime", 10 ); // [0->] (seconds)
   setDvar( "scr_enable_hiticon", 2 ); // [0-2] (disabled, hit icon on, hit icon on but not through walls)
   setDvar( "scr_enable_scoretext", 1 ); // [0-1] (exp popups, +5 etc)
   setDvar( "promod_allow_strattime", 0 ); // [0-1] (sd only)
   setDvar( "promod_allow_readyup", 0 ); // [0-1]
   setDvar( "promod_kniferound", 0 ); // [0-1] (sd only)
   setDvar( "g_maxDroppedWeapons", 16 ); // [2-32] (maximum number of dropped weapons before recycling)
   setDvar( "scr_hardcore", 0 ); // [0-1]

   // website
   setDvar( "promod_hud_website", "www.codpromod.com" ); // (avoid "//" here)

   // messagecenter
   setDvar( "promod_mc_enable", 0 ); // [0-1]
   setDvar( "promod_mc_rs_every_round", 0 ); // [0-1] (restarts messages on round-based gametypes)
   setDvar( "promod_mc_delay", 45 ); // [1->] (default delay in seconds between messages)
   setDvar( "promod_mc_loopdelay", 45 ); // [1->] (delay in seconds until it starting over)
   setDvar( "promod_mc_maxmessages", 3 ); // [1->] (set this equivalent to number of messages)
   setDvar( "promod_mc_message_1", "Message Center ON" );
   setDvar( "promod_mc_message_2", "Set Me Up Or Turn Me OFF" );
   setDvar( "promod_mc_message_3", "<*nextmap*>" );
   setDvar( "promod_mc_messagedelay_1", 0 ); // [1->] (overrides default delay in seconds between messages, e.g special messages)
   setDvar( "promod_mc_messagedelay_2", 0 );
   setDvar( "promod_mc_messagedelay_3", 0 );
}

Call of Duty 4 Modern Warfare Promodlive Win

Call of Duty 4 Modern Warfare Promodlive Loss

Call of Duty 4 Modern Warfare Promodlive Main Menu

Call of Duty 4 Modern Warfare Promodlive Shoucast

Call of Duty 4 Modern Warfare Promodlive Chooseteam

Ynt: Call of Duty 4 Promodlive Server Ayarları
« Yanıtla #2 : 17 Nisan 2015, 18:34:49 »
Detaylı anlatımınız için teşekkür ederim.

Yazınızda belirttiğiniz gibi custom_public.gsc dosyası içinde komut değişikliklerini gerçekleştirdim. Komutlar kayıtlı görünüyor. Server ı tekrar başlatıyorum. Diğer makinamdan oyuna bağlanıyorum. Yükleme işlemini gerçekleştiriyor, oyuna giriyorum. Ancak kurallar hala geçerli görünmüyor...

Nerede hata yapıyorum?

Call of Duty 4 Promodlive Server Kurulum Hatası
« Yanıtla #3 : 17 Nisan 2015, 19:06:16 »
Call of Duty 4 Promodlive mod dosyalarında değişiklik yapıp ardından serverdeki oyuna ait ../Mods klasörüne yükleyip serveri yeniden başlattıktan sonra kuralların mutlaka geçerli olması gerekir. Tavsiyem, kendi bilgisayarınızda bulunan ..Mods/promodlive211 klasörünü siliniz ve sildikten sonra CoD4 Promodlive serverinize girerken sunucunuzdan yeni mod dosyaları bilgisayarınıza download edildikten sonra ayarları kontrol ediniz.

Detaylı anlatımınız için teşekkür ederim.
Yazınızda belirttiğiniz gibi custom_public.gsc dosyası içinde komut değişikliklerini gerçekleştirdim. Komutlar kayıtlı görünüyor. Server ı tekrar başlatıyorum. Diğer makinamdan oyuna bağlanıyorum. Yükleme işlemini gerçekleştiriyor, oyuna giriyorum. Ancak kurallar hala geçerli görünmüyor...
Nerede hata yapıyorum?

Ynt: Call of Duty 4 Promodlive Server Ayarları
« Yanıtla #4 : 17 Nisan 2015, 19:34:23 »
Call of Duty 4 Promodlive mod dosyalarında değişiklik yapıp ardından serverdeki oyuna ait ../Mods klasörüne yükleyip serveri yeniden başlattıktan sonra kuralların mutlaka geçerli olması gerekir. Tavsiyem, kendi bilgisayarınızda bulunan ..Mods/promodlive211 klasörünü siliniz ve sildikten sonra CoD4 Promodlive serverinize girerken sunucunuzdan yeni mod dosyaları bilgisayarınıza download edildikten sonra ayarları kontrol ediniz.


Yazdıklarınızı uyguladım. Hala aynı sonucu alıyorum. Anlam veremedim. Promod SD server açıyorum. Komutları rcon'dan veya console'dan verince geçerli oluyor. Map değişince tekrar eski haline dönüyor.

Call of Duty 4 Promodlive Server CFG Ayarları
« Yanıtla #5 : 17 Nisan 2015, 20:14:27 »
Call of Duty 4 Promodlive serverinizdeki server.cfg dosyasının en altında aşağıdaki komutlar mevcut, değil mi?

Alıntı
// promod settings
set promod_mode "custom_public" // promod mode, for a list of promod modes see attached readme
set promod_enable_scorebot "0" // match-modes only

Yazdıklarınızı uyguladım. Hala aynı sonucu alıyorum. Anlam veremedim. Promod SD server açıyorum. Komutları rcon'dan veya console'dan verince geçerli oluyor. Map değişince tekrar eski haline dönüyor.

Ynt: Call of Duty 4 Promodlive Server CFG Ayarları
« Yanıtla #6 : 17 Nisan 2015, 20:47:22 »
Call of Duty 4 Promodlive serverinizdeki server.cfg dosyasının en altında aşağıdaki komutlar mevcut, değil mi?

Burada hata yapmışım. Komutları Server.cfg dosyama ekledim. Sorunsuz olarak çalışıyor. Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.

Ynt: Call of Duty 4 Promodlive Server CFG Ayarları
« Yanıtla #7 : 17 Nisan 2015, 21:05:59 »
Rica ederim, Call of Duty 4 Promodlive server yönetimi ile ilgili herhangi bir sorunla karşılaşırsanız buradan yazdığınızda bilgim dahilinde ise yardımcı olmaya çalışayım, iyi oyunlar.

Burada hata yapmışım. Komutları Server.cfg dosyama ekledim. Sorunsuz olarak çalışıyor. Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.

Call of Duty 4 Promodlive211