Call of Duty 4 Server Açmak, Kurulum Ayarları, Sorun ve Çözümleri (ANA KONU)

Verdiğiniz bağlantıdaki cfg'ler büyük ihtimal PAM4 moduna ait, tam isabet olmuş. Aşağıda verdiğim cfg'yi başlangıç olarak kullanınız. Modu aktifleştirdikten sonra ise ayarlarını yapmak ve geliştirmek için // PAM4 Server Settings kısmından devam ederiz.

Kod: [Seç]
//******************************************************************************
// Call of Duty 4 PAM4 default_server.cfg by Veteran_Soldier - codturkiye.net
//******************************************************************************

//******************************************************************************
// PUBLIC INFORMATION
//******************************************************************************
sets _Location "TR"
sets _Admin "Kensei"
sets _Hosting ""
sets _Website "codturkiye.net"
sets _Mod "PAM 4"
sets _CfgUpdate "19.05.2017"
sets _CfgUpdate_by "Veteran_Soldier"
sets _Maps ""
sets sv_hostname "^7PAM4^1MOD ^5Public Server"
//************************************************************
// COMMON/GENERAL SERVER SETTINGS
//************************************************************
// Log Settings
set g_logsync "2" // 0=no log, 1=buffered, 2=continuous, 3=append
set logfile "1" // 0 = NO log, 1 = log file enabled
set g_log "games_mp.log" // Name of log file, default is games_mp.log
set sv_log_damage "1"

// Network options
set net_ip "" // Set your servers IP address
set net_port "" // Set your port number
set com_hunkMegs "512"
set net_noipx "1" // Allow ONLY tcp/ip protocol, player/server communications

// Server Network Mode
set dedicated "2" // 0 = Listen, 1 = LAN, 2 = Internet

// Password Settings
set rcon_password "" // RCON must supply pw to use

set sv_privatePassword "" // Private slots, non-public slots

// The following can be used to lock out the server so that only those
// players that have been provide the password can connect. Good for
// matches, practices, etc.
set g_password ""

// Player slots setup
set sv_maxclients "32" // MAX server player slots, this is TOTAL player slots
set sv_privateclients "" // Number of private player slots, maxclients - privateclients = public slots

// Ping
set sv_minPing "0" // MIN player ping on CONNECT, any lower and player isnt allowed to connect
set sv_maxping "250" // MAX player ping on CONNECT, any higher and player isnt allowed to connect

// Client Download Settings. (0=off/1=on) Used for MODs and custom maps
// See included Quick Setup Guide for instructions.
set sv_allowdownload "1"
seta sv_wwwDownload "1" // enable download redirection
seta sv_wwwBaseURL "" // defines url to download from
seta sv_wwwDlDisconnected "0" // disconnect clients while downloading

// Rate
set sv_maxRate "25000"

// Drop inactive players
set sv_timeout "300"
set sv_zombietime "1"
set g_inactivity "0"
set g_inactivityspectator "0"

// AntiFlooding Settings
set sv_floodProtect "1"
set sv_reconnectlimit "3"

// Master servers
set sv_master1 "cod4master.activision.com"
set sv_master2 "cod4authorize.activision.com"
set sv_master3 "cod4master.infinityward.com"
set sv_master3 "cod4update.activision.com"
set sv_master4 "master.gamespy.com:28960"
set sv_master5 "master0.gamespy.com"
set sv_master6 "master1.gamespy.com"
set sv_master7 "clanservers.net"
set sv_master8 "cod4master.activision.com"
set sv_master9 "master1.evenbalance.com"
set sv_gamespy "1"

//******************************************************************************
// PAM4 Server Settings
//******************************************************************************
set sv_pam "1"
set pam_mode "pub" // All Match Modes (61) (Search: z_svr_pam400.iwd/pam/rules/all/

//******************************************************************************
// MAP ROTATION SETTINGS
//******************************************************************************
set sv_maprotationcurrent ""
set sv_mapRotation "gametype sd map mp_crash gametype sd map mp_crossfire gametype sd map mp_backlot gametype sd map mp_strike gametype sd map mp_vacant"
set g_gametype "sd"

Verdiğiniz bağlantıdaki cfg'ler büyük ihitmal PAM4 moduna ait, tam isabet olmuş. Aşağıda verdiğim cfg'yi başlangıç olarak kullanınız. Modu aktifleştirdikten sonra ise ayarlarını yapmak ve geliştirmek için // PAM4 Server Settings kısmından devam ederiz.


Elinize sağlık, bir yanlışlık olmasın. bu cfg ismi ne olmaı ve tam olarak hangi klasöre eklemeliyim. sonrasında başlangıç koduna eklemem gerekn komut varmı +set. ... gibi

Diğer cfg'lerle karışmaması için pam4server.cfg şeklinde ya da kendi belirleyeceğiniz bir ad verebilirsiniz. Default olarak cfg'nin olması gereken yer ../main klasörü ama ../mods/pam4 klasörünün içerisine atabilirsiniz.

Bu cfg'de serverin set pam_mode "pub" olarak başlaması komutunu veriyoruz. Öncelikle kısayol'a +set pam_mode "pub" ve/veya +set pam_mode "esl" yazmadan serveri test ediniz bakalım mod açılacak mı? Açılmazsa bu komutları sırasıyla komut satırına da ilave ederek tek tek denersiz. Yine sonuç vermezse daha önce belirttiğim gibi rcon'dan ya da CoDRconTool'dan da atınız.

Dediğiniz gibi yaptım. başlatma komutundaki ffa.cfg yide silip "pam4server.cfg" yaptım. mod çalıştı. Tek sorun bahsettiğim maç modu olmadı. Yani servera girdiğimde hazır olduğunu belirtmek için "F" tusuna basmamiz gereken bir uyarı olması gerekti hatıladığım kadarı ile o çıkmıyor.

Şuanki başlatma komutu şu şekilde; "C:\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\cod4x18_dedrun.exe" +set dedicated 2 +set net_port 28962 +set g_gametype "war" +set sv_maxclients "32" +exec pam4server.cfg +map_rotate +set fs_game "mods/pam4>" +set pam_mode "pub"

Belki yardımcı olur diye sunucudaki consol yazısını ekliyorum;

Kod: [Seç]
CoD4 X 1.8 win_mingw-x86 build 2055 May  2 2017
--- Crypto Initializing ---
Testing sha1 hash function - positive.
Testing sha256 hash function - positive.
Testing tiger hash function - positive.
--- Crypto Initialization Complete ---
Winsock Initialized
Hostname: WIN-5BR0B523HOF
IP: 185.93.68.90
IP6: 2002:b95d:445a::b95d:445a
IP6: 2001:0:9d38:6abd:2c45:e79:46a2:bba5
IP: 127.0.0.1
Opening IP6 socket: [::]:28962 UDP
Opening IP6 socket: [::]:28962 TCP
Opening IP socket: 0.0.0.0:28962 UDP
Opening IP socket: 0.0.0.0:28962 TCP

-----------------------------
 CoD4X Auto Update
 Current version: 1.8
 Current subversion: 17.5
 Current build: 2055
-----------------------------

New subversion 17.5
Update not needed. All files are equal.
----- FS_Startup -----
fs_game is write protected.
Current language: english
Current fs_basepath: c:/program files (x86)/activision/call of duty 4 - modern warfare
Current fs_homepath: c:/program files (x86)/activision/call of duty 4 - modern warfare
Current search path:
c:/program files (x86)/activision/call of duty 4 - modern warfare/mods/pam4>
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\xbase_00.iwd (20 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_13.iwd (265 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_12.iwd (33 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_11.iwd (448 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_10.iwd (230 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_09.iwd (447 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_08.iwd (66 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_07.iwd (34 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_06.iwd (416 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_05.iwd (716 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_04.iwd (765 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_03.iwd (670 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_02.iwd (1296 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_01.iwd (1456 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_00.iwd (1054 files)
c:/program files (x86)/activision/call of duty 4 - modern warfare/main
c:/program files (x86)/activision/call of duty 4 - modern warfare/main_shared
c:/program files (x86)/activision/call of duty 4 - modern warfare/players
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\localized_english_iw06.iwd (7 files)
    localized assets iwd file for english
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\localized_english_iw05.iwd (1338 files)
    localized assets iwd file for english
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\localized_english_iw04.iwd (1730 files)
    localized assets iwd file for english
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\localized_english_iw03.iwd (3705 files)
    localized assets iwd file for english
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\localized_english_iw02.iwd (3483 files)
    localized assets iwd file for english
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\localized_english_iw01.iwd (3181 files)
    localized assets iwd file for english
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\localized_english_iw00.iwd (2903 files)
    localized assets iwd file for english

File Handles:
----------------------
24263 files in iwd files
execing default_mp.cfg
execing default_mp_controls.cfg
execing default_mp_gamesettings.cfg
execing server_map.cfg
execing q3config_server.cfg
net_enabled will be changed upon restarting.
net_mcast6addr will be changed upon restarting.
net_mcast6iface will be changed upon restarting.
loc_forceEnglish will be changed upon restarting.
loc_language will be changed upon restarting.
com_zoneMegs will be changed upon restarting.
dedicated is write protected.
net_port will be changed upon restarting.
fs_game is write protected.
-------- Plugins initialization completed --------
QUERY LIMIT: Querylimiting is enabled
Master0: cod4master.cod4x.me
Resolving cod4master.cod4x.me
cod4master.cod4x.me resolved to 188.165.57.239:20810
Error: Couldn't resolve(IPv6) cod4master.cod4x.me
Master1: cod4master.doszgep.cloud
Resolving cod4master.doszgep.cloud
cod4master.doszgep.cloud resolved to 136.243.70.158:20810
Error: Couldn't resolve(IPv6) cod4master.doszgep.cloud
[S_API] Initialization completed
--- Common Initialization Complete ---
--- Game binary initialization ---
begin $init
end $init 12 ms
Loading fastfile code_post_gfx_mp
Loading fastfile localized_code_post_gfx_mp
Loading fastfile ui_mp
Loading fastfile common_mp
Loading fastfile localized_common_mp
Loaded zone 'code_post_gfx_mp'
Loaded zone 'localized_code_post_gfx_mp'
Loaded zone 'ui_mp'
Loaded zone 'common_mp'
Loaded zone 'localized_common_mp'
--- Game Binary Initialization Complete ---
Hitch warning: 4703 msec frame time
execing pam4server.cfg
net_ip will be changed upon restarting.
net_port will be changed upon restarting.
com_hunkMegs will be changed upon restarting.
dedicated is write protected.
sv_maxclients is write protected.
g_gametype will be changed upon restarting.
map_rotate...
"sv_mapRotation" is: "gametype sd map mp_crash gametype sd map mp_crossfire gametype sd map mp_backlot gametype sd map mp_strike gametype sd map mp_vacant"

"sv_mapRotationCurrent" is: ""

------ Server Initialization ------
Server: mp_crash
----- FS_Startup -----
fs_game is write protected.
Current language: english
Current fs_basepath: c:/program files (x86)/activision/call of duty 4 - modern warfare
Current fs_homepath: c:/program files (x86)/activision/call of duty 4 - modern warfare
Current search path:
c:/program files (x86)/activision/call of duty 4 - modern warfare/mods/pam4>
c:/program files (x86)/activision/call of duty 4 - modern warfare/usermaps/mp_crash
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\xbase_00.iwd (20 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_13.iwd (265 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_12.iwd (33 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_11.iwd (448 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_10.iwd (230 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_09.iwd (447 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_08.iwd (66 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_07.iwd (34 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_06.iwd (416 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_05.iwd (716 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_04.iwd (765 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_03.iwd (670 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_02.iwd (1296 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_01.iwd (1456 files)
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\iw_00.iwd (1054 files)
c:/program files (x86)/activision/call of duty 4 - modern warfare/main
c:/program files (x86)/activision/call of duty 4 - modern warfare/main_shared
c:/program files (x86)/activision/call of duty 4 - modern warfare/players
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\localized_english_iw06.iwd (7 files)
    localized assets iwd file for english
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\localized_english_iw05.iwd (1338 files)
    localized assets iwd file for english
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\localized_english_iw04.iwd (1730 files)
    localized assets iwd file for english
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\localized_english_iw03.iwd (3705 files)
    localized assets iwd file for english
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\localized_english_iw02.iwd (3483 files)
    localized assets iwd file for english
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\localized_english_iw01.iwd (3181 files)
    localized assets iwd file for english
c:\program files (x86)\activision\call of duty 4 - modern warfare\main\localized_english_iw00.iwd (2903 files)
    localized assets iwd file for english

File Handles:
----------------------
24263 files in iwd files
Unloaded fastfile ui_mp
Loading fastfile mp_crash
Loaded zone 'mp_crash'
------- Game Initialization -------
gamename: Call of Duty 4
gamedate: Aug  1 2011
fs_ignoreLocalized is cheat protected.
WARNING: Couldn't open logfile: games_mp.log
-----------------------------------
Error: Missing soundalias "weap_c4detpack_trigger_npc".
Error: Missing soundalias "weap_c4detpack_safetyoff_npc".
Error: Missing soundalias "weap_c4detpack_safetyoff_npc".
Error: Missing soundalias "weap_c4detpack_safety_npc".
Error: Missing soundalias "detpack_explo_default".
Error: Missing soundalias "weap_c4detpack_trigger_npc".
Error: Missing soundalias "weap_c4detpack_safetyoff_npc".
Error: Missing soundalias "weap_c4detpack_safetyoff_npc".
Error: Missing soundalias "weap_c4detpack_safety_npc".
Error: Missing soundalias "weap_c4detpack_trigger_npc".
Error: Missing soundalias "weap_c4detpack_safetyoff_npc".
Error: Missing soundalias "weap_c4detpack_safetyoff_npc".
Error: Missing soundalias "weap_c4detpack_safety_npc".
Error: Missing soundalias "weap_c4detpack_trigger_npc".
Error: Missing soundalias "weap_c4detpack_safetyoff_npc".
Error: Missing soundalias "weap_c4detpack_safetyoff_npc".
Error: Missing soundalias "weap_c4detpack_safety_npc".
By using this software you agree to the usage conditions you can find at https://github.com/callofduty4x/CoD4x_Server#usage-conditions-for-server-hosters
-----------------------------------
Calculate referenced files checksums...
CRC32 for main/iw_11.iwd is e9cf411f Len 151420446
CRC32 for zone/english/code_post_gfx_mp.ff is b144581c Len 89196
CRC32 for zone/english/mp_crash.ff is 9440e82a Len 35287381
CRC32 for zone/english/common_mp.ff is 4ef7a074 Len 13517381
Steam: Server connected successfully
GameServer is not VAC Secure!
GameServer SteamID: [A:1:2872869891]
Resolving cod4master.activision.com
cod4master.activision.com resolved to 185.34.104.231:20810
Resolving cod4master.activision.com (IPv4)
cod4master.activision.com resolved to 185.34.104.231:20810
Resolving cod4master.activision.com (IPv6)
Error: cod4master.activision.com has no IPv6 address.
Sending heartbeat to cod4master.activision.com
Resolving cod4authorize.activision.com (IPv4)
Error: cod4authorize.activision.com has no IPv4 address.
Resolving cod4authorize.activision.com (IPv6)
Error: cod4authorize.activision.com has no IPv6 address.
Couldn't resolve address: cod4authorize.activision.com
Couldn't write q3config_server.cfg.
Hitch warning: 3160 msec frame time
Resolving cod4master.activision.com
cod4master.activision.com resolved to 185.34.104.231:20800
Going from CS_FREE to CS_CONNECTED for MasterRobot num 0 from: 94.123.198.159:19772<=>0.0.0.0:28962
Sending heartbeat to cod4master.activision.com
SV_ExecuteReliableMessage() cmd: 8
Processed 71 bytes for client MasterRobot
SV_ExecuteReliableMessage() cmd: 8
Processed 278 bytes for client MasterRobot
Steam has authorized user [TEK]HurGeneral
SV_ExecuteReliableMessage() cmd: 9
Received packet 0 of stats data
Processed 8201 bytes for client [TEK]HurGeneral
Player [TEK]HurGeneral, 0 dropped: EXE_DISCONNECTED
Sending heartbeat to cod4master.activision.com
Couldn't write q3config_server.cfg.
==== ShutdownGame (0) ====
------- Game Initialization -------
gamename: Call of Duty 4
gamedate: Aug  1 2011
WARNING: Couldn't open logfile: games_mp.log
-----------------------------------
Couldn't write q3config_server.cfg.

Komut satırındaki +set g_gametype "war" komutunu eğer sd oynamak istiyorsanız +set g_gametype "sd" olarak değiştiriniz. War (TDM) oynayacaksanız .cfg'nin MAP ROTATION SETTINGS bölümüdeki sd ibarelerini "war" olarak değiştiriniz.

Verdiğiniz concole raporunda tetiklenen cfg'ler mevcut. Bu tetiklemeleri pam4server.cfg dosyasına mı yazmıştınız? Yazmadıysanız bunların çıkmaması lazım. Doğru oyun kısayolunu çalıştırdığınızdan emin olunuz.

Kod: [Seç]
wait
exec default_mp.cfg vb.

Kod: [Seç]
execing default_mp.cfg
execing default_mp_controls.cfg
execing default_mp_gamesettings.cfg
execing server_map.cfg
execing q3config_server.cfg

Mod çalıştı dediniz, bu durumda cfg'ye yazdığımız set pam_mode "pub" komutu gereği serveriniz public modda açılmış oldu. Hatırladığım kadarıyla pub modda ''Ready'' butonu çıkmıyor, nedeni ise genele açık sunucularda kasıtlı olarak hazır/ready demeyenlerin serveri bloke etmemelerini sağlamak.

Kod: [Seç]
// PAM4 Server Settings
set sv_pam "1"
set pam_mode "pub"

Bu yüzden oynamak istediğiniz maç moduna ait başlama komutunu rcondan ya da kullanmakta iseniz CoDRconTool üzerinden atarsanız büyük ihtimalle Ready butonu çıkacaktır.

Oyuna giriniz > consolu (è) açınız > rcon login password > Tab (\ ters kesme işareti için) > Enter

Ve oynamak istediğiniz maç modlarından birini yazarak uygulayınız.

Kod: [Seç]
rcon pam_mode "esl"
rcon pam_mode "twl_comp_league"
rcon pam_mode "gwl"

İsteğiniz üzerine VDS üzerindeki Call of Duty 4 PAM4 server yapısını inceledim. Aynı oyun kurulumu üzerinde çalışan diğer sunuculardan ayrmak maksadıyla farklı bir dizine oyunu kopyalayıp taşıdım. Diğer sunuculara ait olanlar ile ihtiyaç olmayan dosyaları kaldırdım. Masaüstüne yeni bir kısayol oluşturup komut satırını ekledim. Ekran görüntüsünü verdiğiniz Mod download ayarlarını da (set sv_allowdownload "1") gözden geçirdikten sonra önceki mesajımda bulunabilecek PAM4 server.cfg dosyası ile ESL maç modunda (set pam_mode "esl") serveri başlattım. Birlikte sunucudaki testlerimizde de tespit ettiğimiz üzere herhangi bir sorun görünmüyor. Ready Up için F tuşuna basma özelliği de sorunsuz çalışıyor.

Diğer ince ayarlar verdiğiniz bağlantıdaki cfg'lerden yararlanarak zamanla yapılabilir. Serverden aldığım son görüntüleri diğer site ziyaretçilerinin de yararlanması maksadıyla aşağıya ekliyorum. Herhangi bir yardım talebiniz olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. İyi oyunlar.

Call of Duty 4 PAM4 Mod ESL Match Mode

Call of Duty 4 PAM4 Mod PUB Match Mode

Call of Duty 4 Mod Download Sorunu

Bir kezde burdan teşekkür etmek isterim, ellerinize saglik.
Şuan tek takildigimiz nokta toplamda 5 round sürmesi. cfg lerde roundswitch komutlarini bulamadim. acaba modun özelligimidir?

CoD4 PAM4 modun da desteklediği std. SD komutları ile bahsettiğiniz roundlimit, roundswitch vb. komutları serverinizde kullanmakta olduğunuz cfg dosyasına ekleyip kendi isteklerinize göre düzenleyip deneyebilir misiniz? Tahminim en azından "pub" modda çalıştırdığınızda destekleyecektir.

set scr_sd_roundlimit "24"
set scr_sd_roundswitch "12"

// Search & Destroy
set scr_sd_bombtimer ""
set scr_sd_defusetime ""
set scr_sd_multibomb ""
set scr_sd_numlives ""
set scr_sd_planttime ""
set scr_sd_playerrespawndelay ""
set scr_sd_roundlimit ""
set scr_sd_roundswitch ""
set scr_sd_scorelimit ""
set scr_sd_timelimit ""
set scr_sd_waverespawndelay ""

Aslında PAM 4 mod oldukça güzel, ruleset dosyaları bulunabilirse kullanılabilir ama onca araştırmama rağmen dün sadece ClanBase Rulesets (March 12th 2008) CB_Ruleset_v.1.5 (z_svr_rules_cb_v1.5.iwd, CB_Read me.txt) dosyalarını bulabildim. Daha önceki mesajlarımdan birinde verdiğim CoD4 PAM4 Final Mod indirme bağlantısına hem bu bahsettiğim CB Ruleset dosyalarını hem de sizin verdiğiniz bağlantıda bulunan PAM4 Mod cfg dosyalarını ekleyerek bir araya getirdim ve aşağıda da bulabileceğiniz bağlantıya yeniden yükledim.

CB ruleset dosyalarını editleyerek kendinize özgü bir kurallar oluşturup geliştirebilirsiniz ya da doğrudan ClanBase (CB) Rulesets kuralları üzerinden de oynayabilirsiniz.

CoD4 PAM400_Final Mod+CB Rulesets+CFG Files: DOWNLOAD

Çok teşekkürler, round sayısı olayını bu şekilde çözdüm.
Şuan bu serverda ve diğer TDM serverimizde yapmak istediğim bir olay var. Bazı perkleri (GL, Matydrom, Last Stand, 3x frag, juggernaut) kullanıma kapatmak istiyorum. Yani bunu oluşturdukları classlarda bile olsa kullanıma kapatmak istiyorum. Bunun için verdiğiniz dosyada weaponcontrol.cfg isimli dosyada değişiklik yaptım. ancak herhangi bir engelleme olmadı. TDM serverda denemedim henüz. Bu cfg dosyalarıyla halledilebilecek bir işmidir? yoksa ayrıca mod mu yüklemek gerekir ?

ruleset dosyası .iwd uzantılı. Bunu notepad ile açıp düzenlemek mümkün değil sanırım. Açmaya çalıştığımda ascii karakterli yazılar çıkıyor. Bahsettiğiniz editleme işlemi farklı dosyalar üzerindenmi yapılmalı?

Call of Duty 4 sunucunuzda birden fazla cfg. kullanıyorsanız ve etkinleşmesini istiyorsanız, default server.cfg dosyanız üzerinden exec komutu ile diğer cfg dosyalarınızı tetiklemeniz gerekli. Hakim olmanız gereken örneğin yüzlerce/binlerce sayıda komuta sahip .cfg dosyalarınız yoksa veya Linux işletim sistemine sahip server makinalarında mevcut olabilen .txt, .cfg karakter sınırlamalarından etkilenerek cfg'nin belli bir bölümünden sonra okunamaması nedeni ile etkinleşmemesi sorununuz yoksa weaponcontrol.cfg dosyasındaki komutlarınızı default server.cfg dosyası içine de koyabilirsiniz.

Bu şekilde yaparsanız bahsettiğiniz silah/perkleri modlu CoD4 sunucularda GL, Martyrdom, Last Stand, 3x frag, juggernaut perk veya silahları da kullanıma kapatabilirsiniz (Mod destekliyorsa). Modsuz Call of Duty 4 sunucularda ise ManuAdminMod yeni adıyla GSManager, BigBrotherBot (B3) vb. yazılımlarla yapılabiliyor.

Kod: [Seç]
//***********************
// Init & Exec CFG Files
//***********************
wait
exec playercontrol.cfg
wait
exec weaponcontrol.cfg
wait
exec gametypes.cfg
wait
exec maprotation.cfg

.iwd uzantılı dosyaları zip/arşiv yazılımı ile açabilirsiniz. Ruleset.iwd dosyasını kullanmakta olduğunuz zip yazılımınız ile ilişkilendirdikten (Birlikte Aç) sonra çift tıklayarak açınız. İçinde değiştirmek/editlemek istediğiniz Notepad+++ ile uyumlu (.cfg, .gsc vb.) dosyayı masaüstüne sürükleyiniz. Değişikliği yapıp kaydettikten sonra ruleset.iwd dosyasındaki orjinal konumuna geri sürükleyerek üzerine yazılmasını sağlayınız. Görselde kullandığım AlZip yazılımını free/full versiyon olarak kullanmak isterseniz şu an için tüm download sayfalarımızdan erişebilirsiniz.

iwd Dosyası Nasıl Açılır?

Selam. Cod4'te eskiden adanmış cra*klı server kurup kendi serverimizde oynayabiliyorduk, ben şahsen birçok defa kurmuştum mod yükleniyordu filan.

Şimdi yine denedim server listesinde (1.7 patch) listeleniyorum serveri görüyorum fakat bağlanmaya çalıştığımda "key kod in use" uyarısı alıyorum.

Key kod değiştirmeyi, yenilemeyi, orjinal kullanmayı denedim hatayı düzeltemedim. Bu konu ile alakalı bilgi sahibi olan arkadaşların dedicated server kurulumu için acil yardımlarını bekliyorum teşekkürler.

Anladığım kadarıyla Call of Duty 4 multiplayer sunucunuz v.1.7'ye ve orjinal iw3mp.exe dosyasına sahip, yani crc. değil. Siz CoD4 sunucunuza bağlanmak istediğinizde "Key Code in Use" hatası alıyorsanız bu sorunun kaynağı sunucu ile değil oyuncu tarafıyla ilgili kananatime göre.

Key değiştirerek ya da orjinal key ile sunucuya bağlanmak istediğinizde aslında hatanın çözülmesi gerekir ama başka bir sorun var herhalde. Bir arkadaşınız ve/veya farklı bir PC'den ve orjinal olduğundan %100 emin olduğunuz bir oyun ile bağlanmayı deneyebilir misiniz? Bu da çözüm sağlamazsa sunucuyu crc. etmek çözüm sağlayabilir.

Selam. Cod4'te eskiden adanmış cra*klı server kurup kendi serverimizde oynayabiliyorduk, ben şahsen birçok defa kurmuştum mod yükleniyordu filan.

Şimdi yine denedim server listesinde (1.7 patch) listeleniyorum serveri görüyorum fakat bağlanmaya çalıştığımda "key kod in use" uyarısı alıyorum.

Key kod değiştirmeyi, yenilemeyi, orjinal kullanmayı denedim hatayı düzeltemedim. Bu konu ile alakalı bilgi sahibi olan arkadaşların dedicated server kurulumu için acil yardımlarını bekliyorum teşekkürler.