|C-TR| Klanı CoD2 Müsabaka Takımı Yönetim Faaliyetleri  

Sayfa 1 / 2
 

Veteran Soldier
(@administrator)
General Admin
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 2064
26/08/2012 2:58 pm  

Arkadaşlar, CoD4 takımının kurulmasının startı için açmış olduğum linkteki hususlar şu an kurulmasını arzu ettiğimiz COD2 Klan Müsabaka Takımı için de aynen geçerlidir.

Klan Müsabaka Takım/Takımlarının Oluşturulması ve Nihai Hedefler

Klan elemanlarımızdan Junkie müsabaka takımı işleri için istekli olduğunu bildirmiştir ve takım kaptanı vekili olarak yönetim tarafından görevlendirilmiştir.

Takım için başvuru yapacak diğer arkadaşlar takım kaptanı/yardımcısı adaylıklarını da bildirirlerse bir an evvel takım kurma çalışmalarını tamamlayabiliriz.


Alıntı
Y@S!N
(@ysn)
Astsubay Üye
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 145
26/08/2012 6:53 pm  

Benide yazın cod 2 ye 🙂


CevapAlıntı
Veteran Soldier
(@administrator)
General Admin
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 2064
26/08/2012 7:39 pm  

Başvuruları bu konunun devamından yapabilirsiniz arkadaşlar.


CevapAlıntı
ThePro
(@thepro)
Uzman Çavuş Üye
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 77
27/08/2012 12:32 am  

nick:ThePro

Bnde cod 2 takimina katılmak istiyorum


CevapAlıntı
DesertFox
(@desertfox)
Uzman Çavuş Üye
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 68
06/11/2012 9:23 pm  

Nick: DesertFox
Müsabaka takımına bende katılmak isterim 🙂


CevapAlıntı
Veteran Soldier
(@administrator)
General Admin
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 2064
11/01/2013 2:03 am  

Arkadaşlar, şu an en aktif CoD2 oyuncumuz olduğu için The Pro'yu eğer kendisi de kabul ederse CoD2 takım kaptanı olarak öneriyorum. Cevaplarınızı bekliyorum.


CevapAlıntı
ThePro
(@thepro)
Uzman Çavuş Üye
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 77
11/01/2013 2:17 am  

Teşekkür ederim beni layik gördüyseniz banada kabul etmek düşer  8)


CevapAlıntı
Veteran Soldier
(@administrator)
General Admin
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 2064
13/01/2013 5:07 am  

Klanımızın CoD2 müsabaka takım kaptanlığına The Pro nickli klan elemanı arkadaşımız seçilmiştir. Kendisine ve takımımıza başarılar dileriz. Hayırlı, uğurlu olsun.


CevapAlıntı
ThePro
(@thepro)
Uzman Çavuş Üye
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 77
13/01/2013 6:54 am  

Teşekkür ederim elimden geleni yapmaya çalışacağım umarım sizi mahçup etmem  🙂


CevapAlıntı
MeLeKkR@L
(@melekkrl)
Astsubay Üye
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 157
13/01/2013 1:13 pm  

tebrikler pro , cod2 yi fırtınalı bir gelecek bekliyor . . . parlak günlerd kaptan olarak sana çok iş düşecek .  .  . başarılar . . . .


CevapAlıntı
DesertFox
(@desertfox)
Uzman Çavuş Üye
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 68
13/01/2013 1:41 pm  

Tebrikler kardeşim seninle bu klan güzel işler başaracak inşallah 😀


CevapAlıntı
ThePro
(@thepro)
Uzman Çavuş Üye
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 77
13/01/2013 6:57 pm  

Hepinize iyi temennilerinizden dolayı teşekkür ederim.


CevapAlıntı
^^00Comrades_K!
(@00comrades_k)
Onbaşı Üye
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 11
14/01/2013 10:00 pm  

Tebrikler Fatih. Umarım hilesiz clanlar çıkar karşınıza maçlarda. Bizim clanın cod2 yi bırakma sebebi her girdiğimiz maçta rakiplerin hile açması. Devre arasında demo istiyorduk atamayız diyip kaçıyorlardı 🙂


CevapAlıntı
ThePro
(@thepro)
Uzman Çavuş Üye
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 77
15/01/2013 1:56 am  

Valla Emre abicim temenninden dolayı teşekkür ederim ama hile oyunun iliklerine kadar işlediği için hiçte sanmıyorum hilesiz rakiplerle karşılaşcağımızı 🙂 ama biz temiz bir şekilde yolumuza devam edeceğiz.


CevapAlıntı
ThePro
(@thepro)
Uzman Çavuş Üye
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 77
18/01/2013 1:38 am  

Arkadaşlar malumunuz clanımızın CoD2 kolu biraz pasif hareketlendirmek adına bir takım oluşturulucak. Herkes denenecek en uygun kadro oluşturulacak. SD maçlarına katılmayı düşünüyoruz.

Yeterli miyiz diye hazır 15 tatilde yaklaşmışken SD public serverimizde günde 2 adet clan içi maç yapılacak. Önemli bi mazereti olmadığı sürece tüm CoD2 clan elemanları maçlara katılmaya zorunludur. Uygun günler ve saatleri oluşturmak adına tüm CoD2 klan üyelerimizin yorumlarını bekliyorum.

CoD2 |C-TR| Klan Müsabaka Takım Listesi :

|C-TR|The Pro (Takım Kaptanı)
|C-TR|Y@S!N
|C-TR|Desertfox
|C-TR|KANUNİ
|C-TR|zaiCek


CevapAlıntı
Sayfa 1 / 2