[Sabit] Kopmalık Komik Videolar, Eğlencelik Ekran Görüntüleri  

Sayfa 2 / 10
 

Constantine
(@sinyal)
Uzman Çavuş Üye
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 76
25 Mayıs 2012 20:17  

Saçma olmuş ya 😀


CevapAlıntı
Pokie chang
(@lirgradeo)
Çavuş Üye
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 40
8 Haziran 2012 23:34  

Sokaktan Adam TopLayıp YapmışLar  ;D Ama Emeğe Saygı eLLerine SağLık


CevapAlıntı
Samurai
(@gangster)
Teğmen Üye
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 340
29 Temmuz 2012 21:49  

Adminden herkese bir dilim baklava.


CevapAlıntı
Veteran Soldier
(@administrator)
General Admin
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 2070
29 Temmuz 2012 22:25  

Kaymakla ne gider ama  😛 😛 😛


CevapAlıntı
highflyer
(@highflyer)
Uzman Çavuş Üye
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 77
30 Temmuz 2012 16:41  

oruç bozdurur 😀


CevapAlıntı
Veteran Soldier
(@administrator)
General Admin
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 2070
13 Eylül 2012 06:50  

Call of Duty 4 eXtremeX4 Modern Warfare II MOD'una ait bir video arkadaşlar.


CevapAlıntı
Veteran Soldier
(@administrator)
General Admin
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 2070
13 Eylül 2012 22:09  

Call of Duty 4 Soccer/Football MOD ile ilgili oynanış videosu burada, izleyin arkadaşlar.


CevapAlıntı
Veteran Soldier
(@administrator)
General Admin
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 2070
17 Eylül 2012 21:56  

Call of Duty 4 eXtremeX4 Modern Warfare II MOD tanıtım videosu.

Edit: video kaynağından kaldırılmış arkadaşlar.


CevapAlıntı
Samurai
(@gangster)
Teğmen Üye
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 340
23 Eylül 2012 04:48  

-Her şey yolundayken “çok yakışıyorsunuz”, ayrıldığında ise “zaten sana göre değildi” diyen arkadaş; sen de ayrı bir dengesizsin!
-Beni anam kimin için doğurduysa gelip alsın lütfen!..
-Memleketin yarısı Sedat Peker’in yeğeni, diğer yarısı da Demet Akalın’ın kocası!..
-50 kuruşa içtiğiniz suyu, 1 tl’ye boşaltan sisteme kapitalizm denir.
-Stajını bende yapıp başkalarıyla kariyer yapmak isteyenler, elbet gün gelir sorarlar “referansın…


CevapAlıntı
MeLeKkR@L
(@melekkrl)
Astsubay Üye
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 157
23 Eylül 2012 05:29  

Yerinde tespitler ; 3 kişiden 2 si peker familyasından , demet in kocaları ile seda sayan ın kocaları parti kursa iktidar olurlar , üstelik o elli kuruşluk suyun belediyede tonu 1 lira :))). ... Memleketim marjinal ....


CevapAlıntı
Maru
 Maru
(@maru)
Çavuş Üye
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 25
24 Eylül 2012 15:37  

Başlığa yakışır bir yazıyı sizlerle paylaşmak istiyorum eminim çok güleceksiniz.Zavallının başına gelenler...

son patitoyu da attım ağzıma ve bim'e doğru yola çıktım. zaten iki adım
ötesi bim. annemin terliklerini giyip çıkayım lan dedim, kim iki saat şimdi
bağcık bağlayacak. ama olgun bir erkek insanda eğreti duran şeylerin
başında anne terliği geliyormuş canlar, ben bunu anladım.

bim her zamanki gibi sakindi. klima çalışıyor ama soğutmuyordu. nasıl bir
klima lan bu diyerek incelemeye başladım. ama görevli beni balici sandı,
çünkü ayaklarımda da acayip terlikler altımda çamaşır suyu sıçrayıp da
rengi atmış bir pijamayla pek de güzel bir gaspçı havası veriyordum.

"abi bu klima üflemiyor galiba" dedim. ama cevap vermedi, işine döndü. ben
de doğruca patitoların olduğu yere gittim. aman allahım bu ne güzellik.
bissürü patito yan yana. gel de alma. hemen iki paket aldım. zaten sudan
ucuz. bir de le porta almak lazımdı. gittim onu da aldım.

tam arkamı dönüp gidecekken tanıdık bir ses duydum. pek bir tanıdık. sanki
bir zamanlar kulağıma "aşkım" diye yankılanan bir ses şimdi "süt de alalım.
dost süt olsun" diyordu. bir zamanlar kulağıma "seni seviyorum" diye
yankılanan bir ses şimdi "yok muratbey kaşar alalım o daha ucuz" diyordu.
yavaşça arkamı döndüm. patitolar ve le porta elimden yere düştü. evet, eski
sevgilimdi bu.

bir zamanlar sevdiğim kadındı. bir zamanlar elele tutuşarak mal gibi
gezdiğimiz kadın. şimdi nişanlısıyla bim'e gelmiş alışveriş yapıyordu. bir
zamanlar aşık olduğum kadındı bu. ve alışveriş arabasında le cola, blume,
dost süt, dost peynir, muratbey kaşarları gibi birsürü ürün vardı. evet bir
zamanlar uğruna canımı verebileceğim kadındı bu.

ben şaşkınlıktan elimdekileri yere düşürünce bunlar birden irkildi ve hemen
arkasını döndü. ben, beni görmesinler diye hızlıca aşağıya eğildim ama
lanet olası bim'de raf diye bir şey yok ki. tansaş olsa arkadaki adam seni
göremez ama raf yerine kolilerde ürün sergileyen bim sayesinde
saklanamadım.

peki size sorarım. siz arkanızı döndüğünüzde, devekuşu gibi saklandığını
sanan ama ayağında ufak numara anne terlikleriyle sıçar gibi çömelmiş ve
kıç çatalı gözüken bir adam görseniz ne yaparsanız? işte onlar da öyle
yaptılar. bastılar kahkahayı. yavaş ve gurur yıkılmışça ayağa kalktım. le
portam manzunca yerden bana bakıyordu. ben gibi yıkılmış, öylece yatıyordu.

gözlerine baktım. le portanın değil lan, eski sevgilimin. ban baktı, mahzun
bir bakış görmek isterdim ama alay ediyordu resmen. ayaklarıma bakıyordu.
anne terliği giymiş, parmakları ucundan çıkmış bir ayak. buydum işte. sen
bu adamla bir zamanlar çıkmıştın. şimdiki sevgilin çok iyi giyinmiş ama bir
bak bakayım ona. bim'de bu şıklık? sence de biraz samimiyetsiz değil mi?
ben en azından yakışıyorum buraya. içimden geldiği gibiyim.

böyle düşündüm ama sonra hassiktir dedim. adam kapmış kızı, ben de lavuk
gibi pijamayla terlikle geziyorum. kim naapsın lan beni. "nasılsın
görüşmeyeli?" dedim. "iyiyim" dedi. "ne güzel" dedim. "hıhı" dedi. gittikçe
gerginleşiyordu ortam. yeni sevgilisi kıllandı mı acaba diye baktım ama
"nasıl olsa bu lavuktan bir zarar gelmez" düşüncesi hasıl olduğundan zerre
s..kinde değildim herifin. adam en ucuz kangal sucuğu seçmekle meşguldu.

"niye böyle olduk biz?" der gibi baktım. "ne diyorsun?" der gibi baktı
bana. "niye böyle olduk diyorum?" der gibi tekrar baktım. "ne diyorsun
anlamıyorum" der gibi tekrar baktı bana. "neyse s..ktir et" der gibi
baktım.
s..tir etti alışverişe devam etti. bir güle güle demeden.

gözyaşlarımı saklayarak iki poşet patitoyu ve le portamı yerden aldım ve
kasaya gittim. bir de blume peçete aldım yüzlük paket, gözyaşlarımı silmek
için. kasadaki görevli yine baliciymişim gibi baktı bana, "paran var mı"
der gibi baktı bana, bana bakmasın artık kimse. al lan paranı der gibi
uzattım, para üstü beklemeden çıktım ama sonra hemen geri dönüp
şahsiyetsizce aldım paranın üstünü. tam çıkacakken fiş almayı unuttuğum
aklıma geldi. dönüp onu da aldım.bir romantizm de yaşayamadık
be.

eve giderken serkan geldi yavaşça yanıma. tek dostum, yoldaşım, üzgün
olduğumu anlayabilen tek insan.

"abi bir şey diycem. pijamanın kıçında delik var, kıçın gözüküyor, baya bir
büyük"

o günden beri evdeyim. bim'e de kapıcıyı yolluyorum.


CevapAlıntı
Samurai
(@gangster)
Teğmen Üye
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 340
24 Eylül 2012 16:23  

eh be murat bu günde senden 😀  yarıldım gülmekten


CevapAlıntı
MeLeKkR@L
(@melekkrl)
Astsubay Üye
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 157
24 Eylül 2012 16:35  

bu bildğin kabus gibi bişey 😀


CevapAlıntı
Y@S!N
(@ysn)
Astsubay Üye
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 145
24 Eylül 2012 18:59  

süpermiş 😀 bunun kısa filmini cekmek lazım 😛


CevapAlıntı
Samurai
(@gangster)
Teğmen Üye
Katılım : 7 sene önce
Gönderiler: 340
25 Eylül 2012 00:05  

usta şöför budur işte


CevapAlıntı
Sayfa 2 / 10