Call of Duty Mobile Bağlantı Nedeni ile Ban Sorunu  

   Yorumlar

1

Merhaba. Call of Duty Mobile ÇO oyunu, oyun sonu sıralama ekranına geçiş aşamasında 3 kez üst üste ban yedim.

Herhangi bir korsan yazılım veya hile kullanımı söz konusu değildir. Bu durumda oyun oynamaya korkar oldum. Yatırılan tüm paralar heba olmakla birlikte konu hususunda destek arıyorum.

Görselleri mevcuttur fakat görsel eklemeyi bulamadım mobil için.

https://www.codturkiye.net/img/call-of-duty-mobile-hesabin-engellendi-ekaynar-2.jpg https://www.codturkiye.net/img/call-of-duty-mobile-hesabin-engellendi-ekaynar-4.jpg

@ekrem-kaynar Hata görselini yüklemekte zorluk yaşıyorsanız bu sayfada alt tarafta görebileceğiniz Disqus yorum sisteminden ekleyebilir misiniz?

Yüklemeyi tamamladım

Birde her seferinde oyun tamamlandı, sonuç sıralamasında bu hatayı verdi

4 Yanıt
1

Misafir girişi ile oynamaya devam edeyim dedim onu bile engellediler yahu 😱

1

Görsellerden incelediğim kadarıyla Call of Duty: Mobile'den geçici olarak 07.04.2020 saat 23:22'ye kadar geçici ban yemişsiniz.

Biraz önce Call of Duty: Mobile ban sorunu ile ilgili yaptığım incelemelere göre Call of Duty: Mobil Güvenlik ve Uygulama Politikası'nda dikkatimi çeken VPN ya da desteklenmeyen çevre birimleri ve uygulamalarının kullanılması en sık karşılaşılan ban/geçici ban nedenleri arasında.

Cihazınızda IP gizliliği sağlayan VPN veya DNS yönlendirme uygulaması ya da harici kontroller kullanma vb. bir durum mevcut mu acaba? Ayrıca cihazınızın internet bağlantı genişliği oyun veri paketlerini yeterli bir şekilde aktaracak şekilde güçlü mü?

Çözüm için;

  • Öncelikle internet bağlantınızda diğer uygulamaların da neden olabileceği VPN yönlendirme olmadığından emin olunuz,
  • İnternet bağlantınızın güçlü olmasını sağlamak amacıyla modeminizden internet kullanan diğer cihazları geçici olarak durdurunuz (örneğin geçici olarak modem şifresini değiştirerek). Veya farklı ve bant genişliği yüksek bir kaynaktan internete bağlanınız,
  • Eğer kullanıyorsanız harici kontroller vb. çevre birimi kullanıyorsanız kullanmayınız, şu an için bulamadım ama desteklenenlerin listesine de bakmak lazım.

Ayrıca Call of Duty: Mobile'i oynadığınız cihazın özelliklerini de belirtebilir misiniz?

 

Gönderen: @ekrem-kaynar

Merhaba. Call of Duty Mobile ÇO oyunu, oyun sonu sıralama ekranına geçiş aşamasında 3 kez üst üste ban yedim.

Herhangi bir korsan yazılım veya hile kullanımı söz konusu değildir. Bu durumda oyun oynamaya korkar oldum. Yatırılan tüm paralar heba olmakla birlikte konu hususunda destek arıyorum.

Gönderen: @ekrem-kaynar

Birde her seferinde oyun tamamlandı, sonuç sıralamasında bu hatayı verdi

@administrator Yaklaşık 4 yıla yakın bir zamandır telefonumda Vpn uygulaması mevcuttu. Cod Mobile oynayalı şimdiye dek böyle bir sorun ile karşılaşmamıştım. Belki yeni güncellemeden dolayı olabilir diye düşünüyorum. Uygulamayı şu an kaldırdım. Bu şekilde oynamayı deneyip geri bildirim yapacağım.

 

Her zaman için veri ağı kullandım çünkü wifi bağlantı kopmaları çok yaşıyordum. Telefonum iphone 6s 16gb. Bant genişliği yeterli oldu her zaman. Herhangi bir çevre birimi kullanmıyorum. Ne kadar sağlıklı bir sonuç olur bilmiyorum ama internet hız bilgisini fotoğraf göndereceğim.

Görselinizi buraya da ekledim. Sonucu bildirebilirseniz memnun oluruz, iyi oyunlar.

@administrator Üstad Vpn uygulamasını kaldırdım. Veriyi düşürebilecek hızını etkileyecek tüm uygulamaları kapattım. Fakat ilk oyunda, oyun sonunda tekrar yedek hesaba ban yedim aynı şekilde. Gerçekten çaresiz kaldım bu konuda 😞

0

Call of Duty Mobile'de yediğiniz en son ban bitiş süresinden sonra deneyebilir misiniz?

@administrator  olur, deneyip geri dönüş yapacağım 

@administrator Usta sanırım gerçekten mobil veri ile ilgili bir sıkıntı var. Mobil veri ile tekrar banlandım. Ama wifi ile denediğimde herhangi bir sorun olmaksızın oyun oynayabiliyorum. Mobil veri ile ilgili sorunu nasıl çözeceğim konusunda hiç bir fikrim yok. Operatörle görüşmem yaralı olur mu sizce ? 😞

0

Abonelik türünü değiştirmekle mobil internet hızını artıran paket yok sanırım, bu yüzden operatörle görüşmeniz bir fayda sağlamaz tahminim.

Mobil erişim hızınızı; baz istasyonuna olan mesafe ve hizmet sunum kalitesi ile mobil şebekesi (4.5G vb.) teknolojisi farklılıklarından kaynaklandığını düşünüyorum. Cihazınız/sim kartınız destekliyor ve halihazırda kullanmıyorsanız (Ayarlar > Mobil Ayarlar > Şebeke Modu >LTE/3G/2G > 4.5G) 4.5G şebekesine geçiş yapmanızla birlikte fayda görebilirsiniz.

Ayarlar > Mobil Ayarlar > Şebeke Modu >LTE/3G/2G > 4.5G

Ayrıca tavsiyem, bağlantı nedeniyle erişim hataları almanızdan dolayı verilen geçici banların kalıcı hale dönmemesi maksadıyla sadece wifi üzerinden (ki onu da optimize edin) Call of Duty Mobile oyununa bağlanmanızı tavsiye ederim.

Gönderen: @ekrem-kaynar

Usta sanırım gerçekten mobil veri ile ilgili bir sıkıntı var. Mobil veri ile tekrar banlandım. Ama wifi ile denediğimde herhangi bir sorun olmaksızın oyun oynayabiliyorum. Mobil veri ile ilgili sorunu nasıl çözeceğim konusunda hiç bir fikrim yok. Operatörle görüşmem yaralı olur mu sizce ? 😞

@administrator Usta çok teşekkür ederim. Tedbiri alacağım. Desteğin için minnettarım. Kolaylıklar diliyorum 👍