Bildirimler
Tümünü temizle

[Sabit] Call of Duty 4 Server Açmak, Kurulum Ayarları, Sorun ve Çözümleri (ANA KONU)  

Sayfa 10 / 10
  Yorumlar
(@administrator)
General Admin

Call of Duty 4 oyununun çıktığı yıllarda sunucuların ve oyuncuların internet bağlantı hızları bugüne nazaran oldukça düşüktü. Sanırım sv_maxRate komutunu, hem sunucuları internet bant genişliği bakımından darboğazdan kurtarmak hem de oyuncular arasındaki olası haksız rekabetten korumak için koymuş olsalar gerek.

Sunucu 64 kişilik olsa belki lag vb. bir sorun oluşturabilir ama sunucu üzerinde aşırı yük ya da başka internet bağlantı aktiviteleri olmaması kaydıyla 16 kişilik sunucu için veri akışı açısından endişe etmeye gerek yok bence.

Gönderen: @yankee

Anladım hocam, peki bu sv_maxRate komutuyla ilgili olarak birşey sorayım. Satın aldığım sunucu internet hızı konusunda gayet iyi durumda. Fakat şuan sadece sunucuda en fazla 3 kişi gördüm ve 16 kişilik bir sunucu bu. Dolayısıyla sayı arttığında sıkıntı yaşar mıyım diye tereddüt ettim. Sizce bu komutu cfg'ye eklemeli miyim, 25000 olarak ekledim diyelim çok fazla oyuncu girince sıkıntı çıkarır mı ? Ya da bu komutu hiç eklemesem ne olur ki ? Sunucu ve oyuncu arasında sınırsız bir veri akışı mı olur ? Bu konuyu merak ettim aydınlatırsanız sevinirim.

CevapAlıntı
Gönderildi : 17 Ocak 2020 00:35
hakan_441
(@hakan_441)
Er Üye

Merhabalar, Cod4 server kiralayarak kendi aramızda online oynuyoruz.Oyun servera kurulu halde geliyor.Server.cfg dosyasından bazı ayarları acıp kapayailiyoruz.Fakat tüm silahlar ve perklerin açık halde olmasını nasıl sağlarım. 

set scr_motd "^1 www..."

//******************************************************************************
// Misc
//******************************************************************************
set g_antilag "1"
//******************************************************************************
// Init & Exec CFG Files
//******************************************************************************
//******************************************************************************
// DEATHMATCH
//******************************************************************************
set scr_dm_scorelimit "1000"
set scr_dm_timelimit "20"
set scr_dm_roundlimit "1"
set scr_dm_numlives "0"
set scr_dm_playerrespawndelay "0"
set scr_dm_waverespawndelay "0"
//******************************************************************************
// DOMINATION
//******************************************************************************
set scr_dom_scorelimit 200
set scr_dom_timelimit 10
set scr_dom_roundlimit 1
set scr_dom_numlives 0
set scr_dom_playerrespawndelay 0
set scr_dom_waverespawndelay 0
//******************************************************************************
// TEAM DEATHMATCH
//******************************************************************************
set scr_war_scorelimit 750
set scr_war_timelimit 10
set scr_war_roundlimit 1
set scr_war_numlives 0
set scr_war_playerrespawndelay 0
set scr_war_waverespawndelay 0
//******************************************************************************
// SABOTAGE
//******************************************************************************
set scr_sab_scorelimit 1
set scr_sab_timelimit 20
set scr_sab_roundlimit 0
set scr_sab_roundswitch 1
set scr_sab_numlives 0
set scr_sab_bombtimer 30
set scr_sab_planttime 2.5
set scr_sab_defusetime 5
set scr_sab_hotpotato 0
set scr_sab_playerrespawndelay 0
set scr_sab_waverespawndelay 0
//******************************************************************************
// SEARCH AND DESTROY CLASSIC
//******************************************************************************
//set scr_sd_scorelimit 10
//set scr_sd_timelimit 2.5
//set scr_sd_roundlimit 0
//set scr_sd_roundswitch 5 // rounds between switching teams
//set scr_sd_numlives 1 // elimination
//set scr_sd_bombtimer 45
//set scr_sd_planttime 5
//set scr_sd_defusetime 5
//set scr_sd_multibomb 0
//set scr_sd_playerrespawndelay 0
//set scr_sd_waverespawndelay 0
//******************************************************************************
// KING OF THE HILL
//******************************************************************************
set scr_koth_scorelimit 250
set scr_koth_timelimit 15
set scr_koth_roundlimit 1
set scr_koth_roundswitch 1
set scr_koth_numlives 0
set scr_koth_playerrespawndelay 0
set scr_koth_waverespawndelay 0
set koth_autodestroytime 60
set koth_spawntime 0
set koth_kothmode 0
set koth_capturetime 20
set koth_destroytime 10
set koth_delayPlayer 0
set koth_spawnDelay 60
//******************************************************************************
// gameplay
//******************************************************************************
set scr_game_allowkillcam 0
set scr_game_onlyheadshots 0
set scr_game_deathpointloss 0
set scr_game_suicidepointloss 0
set scr_team_teamkillpointloss 1
set scr_game_spectatetype 1
set scr_game_forceuav 0
set scr_game_hardpoints 0
//******************************************************************************
// hardpoints
//******************************************************************************
set scr_hardpoint_allowartillery 0
set scr_hardpoint_allowuav 0
set scr_hardpoint_allowhelicopter 0
//******************************************************************************
// teams
//******************************************************************************
set scr_team_fftype 0
set scr_team_teamkillspawndelay 0
set scr_team_kickteamkillers 0
set scr_teambalance 1
set g_allowvote 0
//******************************************************************************
// player
//******************************************************************************
set scr_player_maxhealth 50
set scr_player_suicidespawndelay 1
set scr_player_healthregentime 5
set scr_player_forcerespawn 1
set scr_player_sprinttime 4
//******************************************************************************
// UI
//******************************************************************************
set scr_hardcore 0
set scr_oldschool_mw 0
set ui_hud_obituaries 0
set ui_hud_showobjicons 0
//******************************************************************************
// limits the number of players that can choose each class type
//******************************************************************************
set class_assault_limit 99
set class_specops_limit 99
set class_heavygunner_limit 99
set class_demolitions_limit 99
set class_sniper_limit 99
//******************************************************************************
// perks
//******************************************************************************
set perk_allow_specialty_parabolic 1
set perk_allow_specialty_gpsjammer 1
set perk_allow_specialty_holdbreath 1
set perk_allow_specialty_quieter 1
set perk_allow_specialty_longersprint 1
set perk_allow_specialty_detectexplosive 1
set perk_allow_specialty_explosivedamage 1
set perk_allow_specialty_pistoldeath 1
set perk_allow_specialty_grenadepulldeath 1
set perk_allow_specialty_bulletdamage 1
set perk_allow_specialty_bulletpenetration 1
set perk_allow_specialty_bulletaccuracy 1
set perk_allow_specialty_rof 1
set perk_allow_specialty_fastreload 1
set perk_allow_specialty_extraammo 1
set perk_allow_specialty_armorvest 1
set perk_allow_specialty_fraggrenade 1
set perk_allow_specialty_specialgrenade 1
set perk_allow_c4_mp 1
set perk_allow_claymore_mp 1
set perk_allow_rpg_mp 1
//******************************************************************************
// assault class default loadout
//******************************************************************************
set class_assault_primary m16
set class_assault_primary_attachment gl
set class_assault_secondary beretta
set class_assault_secondary_attachment none
set class_assault_perk1 specialty_null
set class_assault_perk2 specialty_bulletdamage
set class_assault_perk3 specialty_longersprint
set class_assault_grenade concussion_grenade
set class_assault_camo camo_none
set class_assault_frags 1
set class_assault_special 1
//******************************************************************************
// specops class default loadout
//******************************************************************************
set class_specops_primary mp5
set class_specops_primary_attachment none
set class_specops_secondary usp
set class_specops_secondary_attachment silencer
set class_specops_perk1 c4_mp
set class_specops_perk2 specialty_explosivedamage
set class_specops_perk3 specialty_bulletaccuracy
set class_specops_grenade flash_grenade
set class_specops_camo camo_none
set class_specops_frags 1
set class_specops_special 1
//******************************************************************************
// heavygunner class default loadout
//******************************************************************************
set class_heavygunner_primary saw
set class_heavygunner_primary_attachment none
set class_heavygunner_secondary usp
set class_heavygunner_secondary_attachment none
set class_heavygunner_perk1 specialty_specialgrenade
set class_heavygunner_perk2 specialty_armorvest
set class_heavygunner_perk3 specialty_bulletpenetration
set class_heavygunner_grenade concussion_grenade
set class_heavygunner_camo camo_none
set class_heavygunner_frags 1
set class_heavygunner_special 1
//******************************************************************************
// demolitions class default loadout
//******************************************************************************
set class_demolitions_primary winchester1200
set class_demolitions_primary_attachment none
set class_demolitions_secondary beretta
set class_demolitions_secondary_attachment none
set class_demolitions_perk1 rpg_mp
set class_demolitions_perk2 specialty_explosivedamage
set class_demolitions_perk3 specialty_longersprint
set class_demolitions_grenade smoke_grenade
set class_demolitions_camo camo_none
set class_demolitions_frags 1
set class_demolitions_special 1
//******************************************************************************
// sniper class default loadout
//******************************************************************************
set class_sniper_primary m40a3
set class_sniper_primary_attachment none
set class_sniper_secondary beretta
set class_sniper_secondary_attachment silencer
set class_sniper_perk1 specialty_specialgrenade
set class_sniper_perk2 specialty_bulletdamage
set class_sniper_perk3 specialty_bulletpenetration
set class_sniper_grenade flash_grenade
set class_sniper_camo camo_none
set class_sniper_frags 1
set class_sniper_special 1
set class_assault_movespeed 0.95
set class_specops_movespeed 1.00
set class_heavygunner_movespeed 0.875
set class_demolitions_movespeed 1.00
set class_sniper_movespeed 1.00
set scr_enable_nightvision 1
set scr_enable_music 1
set scr_enable_hiticon 1
//******************************************************************************
// Enables Dropping of Specified Weapon Class
//******************************************************************************
set class_assault_allowdrop 1
set class_specops_allowdrop 1
set class_heavygunner_allowdrop 1
set class_demolitions_allowdrop 1
set class_sniper_allowdrop 1
//******************************************************************************
// Assault Rifles
//******************************************************************************
set weap_allow_m16 1
set weap_allow_ak47 1
set weap_allow_m4 1
set weap_allow_g3 1
set weap_allow_g36c 1
set weap_allow_m14 1
set weap_allow_mp44 1
//******************************************************************************
// Assault Attachments
//******************************************************************************
set attach_allow_assault_none 1
set attach_allow_assault_gl 1
set attach_allow_assault_reflex 1
set attach_allow_assault_silencer 1
set attach_allow_assault_acog 1
//******************************************************************************
// SMG
//******************************************************************************
set weap_allow_mp5 1
set weap_allow_skorpion 1
set weap_allow_uzi 1
set weap_allow_ak74u 1
set weap_allow_p90 1
//******************************************************************************
// SMG Attachments
//******************************************************************************
set attach_allow_smg_none 1
set attach_allow_smg_reflex 1
set attach_allow_smg_silencer 1
set attach_allow_smg_acog 1
//******************************************************************************
// Shotguns
//******************************************************************************
set weap_allow_m1014 1
set weap_allow_winchester1200 1
//******************************************************************************
// Shotgun Attachments
//******************************************************************************
set attach_allow_shotgun_none 1
set attach_allow_shotgun_reflex 1
set attach_allow_shotgun_grip 1
//******************************************************************************
// LMG
//******************************************************************************
set weap_allow_saw 1
set weap_allow_rpd 1
set weap_allow_m60e4 1
//******************************************************************************
// LMG Attachments
//******************************************************************************
set attach_allow_lmg_none 1
set attach_allow_lmg_reflex 1
set attach_allow_lmg_grip 1
set attach_allow_lmg_acog 1
//******************************************************************************
// Sniper Rifles
//******************************************************************************
set weap_allow_dragunov 1
set weap_allow_m40a3 1
set weap_allow_barrett 1
set weap_allow_remington700 1
set weap_allow_m21 1
//******************************************************************************
// Sniper Attachments
//******************************************************************************
set attach_allow_sniper_none 1
set attach_allow_sniper_acog 1
//******************************************************************************
// Pistols
//******************************************************************************
set weap_allow_beretta 1
set weap_allow_colt45 1
set weap_allow_usp 1
set weap_allow_deserteagle 1
set weap_allow_deserteaglegold 1
//******************************************************************************
// Pistol Attachments
//******************************************************************************
set attach_allow_pistol_none 1
set attach_allow_pistol_silencer 1
//******************************************************************************
// Grenades
//******************************************************************************
set weap_allow_frag_grenade 1
set weap_allow_concussion_grenade 1
set weap_allow_flash_grenade 1
set weap_allow_smoke_grenade 1
/******************************************************************************
// First gametype to load
// "dm" - free for all deathmatch
// "dom" - domination
// "koth" - headquarters
// "sab" - sabotage
// "sd" - search & destroy
// "war" - team deathmatch
//******************************************************************************
set g_gametype "dm"
//******************************************************************************
// TGA Kullanici Rotasyonu
//*****************************************************************************
set sv_maprotation "gametype dm map mp_crash gametype dm map mp_broadcast gametype dm map mp_strike gametype dm map mp_showdown gametype dm map mp_crossfire gametype dm map mp_backlot gametype dm map mp_pipeline gametype dm map mp_overgrown"
//******************************************************************************
// DM -- FREE FOR ALL DEATHMATCH
//******************************************************************************
set sv_mapRotation "gametype dm map mp_backlot gametype dm map mp_bog gametype dm map mp_cargoship gametype dm map mp_citystreets gametype dm map mp_convoy gametype dm map mp_countdown gametype dm map mp_crash gametype dm gametype dm map mp_farm gametype dm map mp_overgrown gametype dm map mp_pipeline gametype dm map mp_shipment gametype dm map mp_showdown gametype dm map mp_strike gametype dm map mp_vacant"
pb_sv_load pbsv.cfg

//promod settings
set promod_mode "custom_public" // promod mode, for a list of promod modes see attached readme
set promod_enable_scorebot "0" // match-modes only

CevapAlıntı
Gönderildi : 2 Mart 2020 11:05
(@administrator)
General Admin

Call of Duty 4 serverinizde kullandığınız yukarıdaki server.cfg dosyasında tüm silah, perk, eklenti ve oyuncu sınıflarına izin verilmiş görünüyor. Bu değişiklikleri yeni yaptıysanız etkinleşmeleri için serveri yeniden başlatmayı unutmayınız.

Serverinize giren bazı oyuncular istediği silah/perkleri alamıyorlarsa kendilerine ait levellerin en az 55 level olması gerekiyor. Call of Duty 4 Level 55 Yapma ile ilgili başlığı bağlantıda bulabilirsiniz.

Server.cfg dosyasının en altında promod server ayarı mevcut, eğer promod kullanıyorsanız mod içindeki ilgili custom_public.gsc dosyası üzerinden de izinlerin verildiğinden emin olunuz.

Call of Duty 4 Default Promod Ayarları:

main()
{
// custom_public ruleset, promod live v2
// boolean logic, 0 = false, 1 or higher = true

// sd
setDvar( "scr_sd_bombtimer", 45 ); // [1->] (seconds)
setDvar( "scr_sd_defusetime", 7 ); // [1->] (seconds)
setDvar( "scr_sd_multibomb", 0 ); // [0-1] (everyone can plant)
setDvar( "scr_sd_numlives", 1 ); // [0->] (amount of lives)
setDvar( "scr_sd_planttime", 5 ); // [1->] (seconds)
setDvar( "scr_sd_playerrespawndelay", 0 ); // [0->] (seconds)
setDvar( "scr_sd_roundlimit", 20 ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_sd_roundswitch", 10 ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_sd_scorelimit", 0 ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_sd_timelimit", 1.75 ); // [0->] (minutes)
setDvar( "scr_sd_waverespawndelay", 0 ); // [0->] (seconds)

// dom
setDvar( "scr_dom_numlives", 0 ); // [0->] (amount of lives)
setDvar( "scr_dom_playerrespawndelay", 7 ); // [0->] (seconds)
setDvar( "scr_dom_roundlimit", 2 ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_dom_roundswitch", 1 ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_dom_scorelimit", 0 ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_dom_timelimit", 15 ); // [0->] (minutes)
setDvar( "scr_dom_waverespawndelay", 0 ); // [0->] (seconds)

// koth
setDvar( "koth_autodestroytime", 120 ); // [1->] (hq online time in seconds)
setDvar( "koth_capturetime", 20 ); // [1->] (time to capture hq in seconds)
setDvar( "koth_delayPlayer", 0 ); // [0-1] (override default respawn delay in seconds)
setDvar( "koth_destroytime", 10 ); // [1->] (time to destroy hq in seconds)
setDvar( "koth_kothmode", 0 ); // [0-1] (classic mode, non-classic)
setDvar( "koth_spawnDelay", 45 ); // [0->] (default respawn delay in seconds)
setDvar( "koth_spawntime", 10 ); // [0->] (hq spawn time in seconds)
setDvar( "scr_koth_numlives", 0 ); // [0->] (amount of lives)
setDvar( "scr_koth_playerrespawndelay", 0 ); // [0->] (seconds)
setDvar( "scr_koth_roundlimit", 2 ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_koth_roundswitch", 1 ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_koth_scorelimit", 0 ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_koth_timelimit", 15 ); // [0->] (minutes)
setDvar( "scr_koth_waverespawndelay", 0 ); // [0->] (seconds)

// sab
setDvar( "scr_sab_bombtimer", 45 ); // [1->] (seconds)
setDvar( "scr_sab_defusetime", 5 ); // [1->] (seconds)
setDvar( "scr_sab_hotpotato", 0 ); // [0-1] (shared bomb timer)
setDvar( "scr_sab_numlives", 0 ); // [0->] (amount of lives)
setDvar( "scr_sab_planttime", 5 ); // [1->] (seconds)
setDvar( "scr_sab_playerrespawndelay", 7 ); // [0->] (seconds)
setDvar( "scr_sab_roundlimit", 4 ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_sab_roundswitch", 2 ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_sab_scorelimit", 0 ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_sab_timelimit", 10 ); // [0->] (minutes)
setDvar( "scr_sab_waverespawndelay", 0 ); // [0->] (seconds)

// tdm
setDvar( "scr_war_numlives", 0 ); // [0->] (amount of lives)
setDvar( "scr_war_playerrespawndelay", 0 ); // [0->] (seconds)
setDvar( "scr_war_roundlimit", 2 ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_war_scorelimit", 0 ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_war_roundswitch", 1 ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_war_timelimit", 15 ); // [0->] (minutes)
setDvar( "scr_war_waverespawndelay", 0 ); // [0->] (seconds)

// dm
setDvar( "scr_dm_numlives", 0 ); // [0->] (amount of lives)
setDvar( "scr_dm_playerrespawndelay", 0 ); // [0->] (seconds)
setDvar( "scr_dm_roundlimit", 1 ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_dm_scorelimit", 0 ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_dm_timelimit", 10 ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_dm_waverespawndelay", 0 ); // [0->] (seconds)

// class limits
setDvar( "class_assault_limit", 64 );
setDvar( "class_specops_limit", 2 );
setDvar( "class_demolitions_limit", 1 );
setDvar( "class_sniper_limit", 1 );

setDvar( "class_assault_allowdrop", 1 );
setDvar( "class_specops_allowdrop", 1 );
setDvar( "class_demolitions_allowdrop", 0 );
setDvar( "class_sniper_allowdrop", 0 );

// assault
setDvar( "weap_allow_m16", 1 );
setDvar( "weap_allow_ak47", 1 );
setDvar( "weap_allow_m4", 1 );
setDvar( "weap_allow_g3", 1 );
setDvar( "weap_allow_g36c", 1 );
setDvar( "weap_allow_m14", 1 );
setDvar( "weap_allow_mp44", 1 );

// assault attachments
setDvar( "attach_allow_assault_none", 1 );
setDvar( "attach_allow_assault_silencer", 1 );

// smg
setDvar( "weap_allow_mp5", 1 );
setDvar( "weap_allow_uzi", 1 );
setDvar( "weap_allow_ak74u", 1 );

// smg attachments
setDvar( "attach_allow_specops_none", 1 );
setDvar( "attach_allow_specops_silencer", 1 );

// shotgun
setDvar( "weap_allow_m1014", 1 );
setDvar( "weap_allow_winchester1200", 1 );

// sniper
setDvar( "weap_allow_m40a3", 1 );
setDvar( "weap_allow_remington700", 1 );

// pistol
setDvar( "weap_allow_beretta", 1 );
setDvar( "weap_allow_colt45", 1 );
setDvar( "weap_allow_usp", 1 );
setDvar( "weap_allow_deserteagle", 1 );
setDvar( "weap_allow_deserteaglegold", 1 );

// pistol attachments
setDvar( "attach_allow_pistol_none", 1 );
setDvar( "attach_allow_pistol_silencer", 1 );

// grenades
setDvar( "weap_allow_flash_grenade", 1 );
setDvar( "weap_allow_frag_grenade", 1 );
setDvar( "weap_allow_smoke_grenade", 1 );

// assault class default loadout (preserved)
setDvar( "class_assault_primary", "ak47" );
setDvar( "class_assault_primary_attachment", "none" );
setDvar( "class_assault_secondary", "deserteagle" );
setDvar( "class_assault_secondary_attachment", "none" );
setDvar( "class_assault_grenade", "smoke_grenade" );
setDvar( "class_assault_camo", "camo_none" );

// specops class default loadout (preserved)
setDvar( "class_specops_primary", "ak74u" );
setDvar( "class_specops_primary_attachment", "none" );
setDvar( "class_specops_secondary", "deserteagle" );
setDvar( "class_specops_secondary_attachment", "none" );
setDvar( "class_specops_grenade", "smoke_grenade" );
setDvar( "class_specops_camo", "camo_none" );

// demolitions class default loadout (preserved)
setDvar( "class_demolitions_primary", "winchester1200" );
setDvar( "class_demolitions_primary_attachment", "none" );
setDvar( "class_demolitions_secondary", "deserteagle" );
setDvar( "class_demolitions_secondary_attachment", "none" );
setDvar( "class_demolitions_grenade", "smoke_grenade" );
setDvar( "class_demolitions_camo", "camo_none" );

// sniper class default loadout (preserved)
setDvar( "class_sniper_primary", "m40a3" );
setDvar( "class_sniper_primary_attachment", "none" );
setDvar( "class_sniper_secondary", "deserteagle" );
setDvar( "class_sniper_secondary_attachment", "none" );
setDvar( "class_sniper_grenade", "smoke_grenade" );
setDvar( "class_sniper_camo", "camo_none" );

// team killing
setDvar( "scr_team_fftype", 1 ); // [0-3] (disabled, enabled, reflect, shared)
setDvar( "scr_team_teamkillpointloss", 5 ); // [0->] (points)

// player death/respawn settings
setDvar( "scr_player_forcerespawn", 1 ); // [0-1] (require player to press use key to spawn, do not require use key to spawn)
setDvar( "scr_game_deathpointloss", 0 ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_game_suicidepointloss", 0 ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_player_suicidespawndelay", 0 ); // [0->] (points)

// player fall damage
setDvar( "bg_fallDamageMinHeight", 140 ); // [1->] (min height to inflict min fall damage)
setDvar( "bg_fallDamageMaxHeight", 350 ); // [1->] (max height to inflict max fall damage)

// logging (not likely to be changed)
setDvar( "logfile", 1 );
setDvar( "g_log", "games_mp.log" );
setDvar( "g_logSync", 0 );

// server issues (not likely to be changed)
setDvar( "g_inactivity", 0 );
setDvar( "g_no_script_spam", 1 );
setDvar( "g_antilag", 1 );
setDvar( "g_smoothClients", 1 );
setDvar( "sv_allowDownload", 1 );
setDvar( "sv_maxPing", 0 );
setDvar( "sv_minPing", 0 );
setDvar( "sv_reconnectlimit", 3 );
setDvar( "sv_timeout", 240 );
setDvar( "sv_zombietime", 2 );
setDvar( "sv_floodprotect", 4 );
setDvar( "sv_kickBanTime", 0 );
setDvar( "sv_disableClientConsole", 0 );
setDvar( "sv_voice", 0 );
setDvar( "sv_clientarchive", 1 );
setDvar( "timescale", 1 );

// various
setDvar( "g_allowVote", 0 ); // [0-1]
setDvar( "g_deadChat", 1 ); // [0-1]
setDvar( "scr_game_allowkillcam", 0 ); // [0-1]
setDvar( "scr_game_spectatetype", 1 ); // [0-2] (disabled, team only, all)
setDvar( "scr_game_matchstarttime", 10 ); // [0->] (seconds)
setDvar( "scr_enable_hiticon", 2 ); // [0-2] (disabled, hit icon on, hit icon on but not through walls)
setDvar( "scr_enable_scoretext", 1 ); // [0-1] (exp popups, +5 etc)
setDvar( "promod_allow_strattime", 0 ); // [0-1] (sd only)
setDvar( "promod_allow_readyup", 0 ); // [0-1]
setDvar( "promod_kniferound", 0 ); // [0-1] (sd only)
setDvar( "g_maxDroppedWeapons", 16 ); // [2-32] (maximum number of dropped weapons before recycling)
setDvar( "scr_hardcore", 0 ); // [0-1]

// website
setDvar( "promod_hud_website", "www.codturkiye.net" ); // (avoid "//" here)

// messagecenter
setDvar( "promod_mc_enable", 0 ); // [0-1]
setDvar( "promod_mc_rs_every_round", 0 ); // [0-1] (restarts messages on round-based gametypes)
setDvar( "promod_mc_delay", 45 ); // [1->] (default delay in seconds between messages)
setDvar( "promod_mc_loopdelay", 45 ); // [1->] (delay in seconds until it starting over)
setDvar( "promod_mc_maxmessages", 3 ); // [1->] (set this equivalent to number of messages)
setDvar( "promod_mc_message_1", "Message Center ON" );
setDvar( "promod_mc_message_2", "Set Me Up Or Turn Me OFF" );
setDvar( "promod_mc_message_3", "<*nextmap*>" );
setDvar( "promod_mc_messagedelay_1", 0 ); // [1->] (overrides default delay in seconds between messages, e.g special messages)
setDvar( "promod_mc_messagedelay_2", 0 );
setDvar( "promod_mc_messagedelay_3", 0 );
}
Gönderen: @hakan_441

Merhabalar, Cod4 server kiralayarak kendi aramızda online oynuyoruz.Oyun servera kurulu halde geliyor.Server.cfg dosyasından bazı ayarları acıp kapayailiyoruz.Fakat tüm silahlar ve perklerin açık halde olmasını nasıl sağlarım.

CevapAlıntı
Gönderildi : 2 Mart 2020 14:53
maffattack
(@maffattack)
Onbaşı Üye

Call of Duty 4 Server Gametype Hakkında:

Merhaba. Öncelikler server konusunda baya acemiyim, belirtmek isterim. CoD4 te şu şekilde sıralı, her map başka oyun tipinde oyun başlatmak istiyorum:

set sv_mapRotation "gametype ass map mp_convoy gametype BEL map mp_backlot gametype CH map mp_bloc gametype CTF map mp_bog gametype dm map mp_killhouse gametype dom map mp_broadcast gametype FTAG map mp_carentan gametype GG map mp_citystreets gametype koth map mp_countdown gametype LMS map mp_crash_snow gametype LTS map mp_creek gametype RE map mp_crossfire gametype sab map mp_farm gametype sd map mp_crash gametype war map mp_overgrown gametype ass map mp_pipeline gametype BEL map mp_shipment gametype CH map mp_showdown gametype CTF map mp_strike gametype dm map mp_vacant gametype dom map mp_cargoship"

server cfg şu şekilde:

//************************************************** ****************************
// Call of Duty 4
//************************************************** ****************************
//************************************************** ****************************
// Public Information
//************************************************** ****************************
sets sv_hostname "MixeD CoD4 Server Test" // Change this field, what is the server name
sets _Admin "Admin" // Change this
sets _Email "admin@admin.com" // Change this
sets _Website "www.website.com" // Change this
sets _Location "Location" // Change this
sets _Irc ""
sets _Mod ""
sets _ModVer ""
sets _ModUpdate ""
sets _Maps "COD4 Stock"
set scr_motd "Message of the Day when the gamer joined the server" // Change it

//************************************************** ****************************
// Common Server Settings
//************************************************** ****************************
// Log Settings
set g_logsync "2" // 0=no log, 1=buffered, 2=continuous, 3=append
set logfile "1" // 0 = NO log, 1 = log file enabled
set g_log "games_mp.log" // Name of log file, default is games_mp.log
set sv_log_damage "1"

// Network options
set net_ip "185.255.92.67" // Set your servers IP address
set net_port "28990" // Set your port number
set com_hunkMegs "512"
set net_noipx "1" // Allow ONLY tcp/ip protocol, player/server communications

// Server Network Mode
set dedicated "2" // 0 = Listen, 1 = LAN, 2 = Internet

// Password Settings
set rcon_password "" // RCON must be set.
set sv_privatePassword "" // Private slots, non-public slots

// The following can be used to lock out the server so that only those
// players that have been provide the password can connect. Good for
// matches, practices, etc.
set g_password ""

// Player slots setup
set sv_maxclients "16" // MAX server player slots, this is TOTAL player slots
set sv_privateclients "" // Number of private player slots, maxclients - privateclients = public slots

// Ping
set sv_minPing "0" // MIN player ping on CONNECT, any lower and player isnt allowed to connect
set sv_maxping "250" // MAX player ping on CONNECT, any higher and player isnt allowed to connect

// Client Download Settings. (0=off/1=on) Used for MODs and custom maps
// You have to got a working httpd server if fast downloading enabled.
set sv_allowdownload "0"
seta sv_wwwDownload "0"
seta sv_wwwBaseURL ""
seta sv_wwwDlDisconnected "1"

// Rate
set sv_maxRate "25000"

// Drop inactive players
set sv_timeout "300"
set sv_zombietime "1"
set g_inactivity "0"
set g_inactivityspectator "0"

// AntiFlooding Settings
set sv_floodProtect "1"
set sv_reconnectlimit "3"

// Anti Cheat Settings
// In IceOps Dedicated server have their own cheat protection, so Punkbuster not needed
set sv_punkbuster "1"
set sv_disableClientConsole "0"
set cl_autocmd "0"
set sv_cheats "0"
set sv_pure "1"
set g_banIPs ""
set g_no_script_spam "1"

// Temporary Ban duration, in seconds
set sv_kickBanTime "3600"

// In-game voice communication system
set sv_voice "0"
set sv_voiceQuality "4"
set voice_deadChat "0"
set voice_global "0"
set voice_localEcho "0"
set winvoice_mic_mute "1"

//************************************************** ****************************
// Misc
//************************************************** ****************************
set sv_allowAnonymous "0"
set g_antilag "0"
set g_compassShowEnemies "0"
set scr_hardcore "0"
set g_allowvote "0"
set scr_allow_vote "0"
set scr_teambalance "1"
set ui_hud_hardcore "1"
set scr_game_allowkillcam "1"
set scr_game_onlyheadshots "0"
set scr_game_deathpointloss "0"
set scr_game_suicidepointloss "0"
set scr_team_teamkillpointloss "1"
set scr_game_spectatetype "2" // [0-2] 0=none, 1= team only, 2=spectate all
set scr_team_fftype "1" // 0=off 1=on 2=reflect damage 3=shared

//================================================== ===============================
// Gametype Settings
//================================================== ===============================

// First gametype to load
// "dm" - free for all deathmatch
// "dom" - domination
// "koth" - headquarters
// "sab" - sabotage
// "sd" - search & destroy
// "war" - team deathmatch

// Deathmatch
set scr_dm_scorelimit 150
set scr_dm_timelimit 10
set scr_dm_roundlimit 1
set scr_dm_numlives 0
set scr_dm_playerrespawndelay -1
set scr_dm_waverespawndelay 0

// Domination
set scr_dom_scorelimit 200
set scr_dom_timelimit 0
set scr_dom_roundlimit 1
set scr_dom_numlives 0
set scr_dom_playerrespawndelay -1
set scr_dom_waverespawndelay 0

// Teamdeath Match
set scr_war_scorelimit 750
set scr_war_timelimit 10
set scr_war_roundlimit 1
set scr_war_numlives 0
set scr_war_playerrespawndelay -1
set scr_war_waverespawndelay 0

// Sabotoge
set scr_sab_scorelimit 3
set scr_sab_timelimit 10
set scr_sab_roundlimit 3
set scr_sab_roundswitch 1
set scr_sab_numlives 0
set scr_sab_bombtimer 30
set scr_sab_planttime 3
set scr_sab_defusetime 3
set scr_sab_hotpotato 0
set scr_sab_playerrespawndelay -1
set scr_sab_waverespawndelay -1

// King of the Hill
set scr_koth_scorelimit 250
set scr_koth_timelimit 15
set scr_koth_roundlimit 1
set scr_koth_roundswitch 1
set scr_koth_numlives 0
set scr_koth_playerrespawndelay -1
set scr_koth_waverespawndelay 0
set koth_autodestroytime 60
set koth_spawntime 0
set koth_kothmode 0
set koth_capturetime 20
set koth_destroytime 10
set koth_delayPlayer 0
set koth_spawnDelay 60

// Search and Destroy
set scr_sd_scorelimit 6
set scr_sd_timelimit 3
set scr_sd_roundlimit 0
set scr_sd_roundswitch 3 // rounds between switching teams
set scr_sd_numlives 1 // elimination
set scr_sd_bombtimer 60
set scr_sd_planttime 7
set scr_sd_defusetime 7
set scr_sd_multibomb 0
set scr_sd_playerrespawndelay -1
set scr_sd_waverespawndelay 0

// Team-Balance and Voting
set scr_teambalance "1"
set g_allowvote "0"

//*************************************************
// map rotation generated by mavrick.id.au
//*************************************************
set g_gametype "ass"

set sv_mapRotation "gametype ass map mp_convoy gametype BEL map mp_backlot gametype CH map mp_bloc gametype CTF map mp_bog gametype dm map mp_killhouse gametype dom map mp_broadcast gametype FTAG map mp_carentan gametype GG map mp_citystreets gametype koth map mp_countdown gametype LMS map mp_crash_snow gametype LTS map mp_creek gametype RE map mp_crossfire gametype sab map mp_farm gametype sd map mp_crash gametype war map mp_overgrown gametype ass map mp_pipeline gametype BEL map mp_shipment gametype CH map mp_showdown gametype CTF map mp_strike gametype dm map mp_vacant gametype dom map mp_cargoship"

bu sırayla server başlatmak için mod mu gerekli. Yada nasıl yaparım? yardımcı olursanız çok sevinirim.

CevapAlıntı
Gönderildi : 3 Nisan 2020 05:37
(@administrator)
General Admin

Eski server.cfg ve Call of Duty 4 Dedicated Server Guide dokümanlarımı da inceledim, Call of Duty 4 oyununun resmi olarak server gametypes/oyuntipleri aşağıdaki şekilde.

Bildiğim kadarıyla diğer oyuntipleri için mod desteği gerekiyor. Ayrıca set sv_mapRotation " " ayarında map/harita sayısı için sorun yok ama hataları önlemek için en fazla altı (6) oyuntipi önerildiğine dair bazı notlar da mevcut.

//***********************************
// Call of Duty 4 Official Gametypes
//***********************************
// "dm" - free for all deathmatch
// "dom" - domination
// "koth" - headquarters
// "sab" - sabotage
// "sd" - search & destroy
// "war" - team deathmatch
Gönderen: @maffattack

Merhaba. Öncelikler server konusunda baya acemiyim, belirtmek isterim. CoD4 te şu şekilde sıralı, her map başka oyun tipinde oyun başlatmak istiyorum:

set sv_mapRotation "gametype ass map mp_convoy gametype BEL map mp_backlot gametype CH map mp_bloc gametype CTF map mp_bog gametype dm map mp_killhouse gametype dom map mp_broadcast gametype FTAG map mp_carentan gametype GG map mp_citystreets gametype koth map mp_countdown gametype LMS map mp_crash_snow gametype LTS map mp_creek gametype RE map mp_crossfire gametype sab map mp_farm gametype sd map mp_crash gametype war map mp_overgrown gametype ass map mp_pipeline gametype BEL map mp_shipment gametype CH map mp_showdown gametype CTF map mp_strike gametype dm map mp_vacant gametype dom map mp_cargoship"

Gönderen: @maffattack

bu sırayla server başlatmak için mod mu gerekli. Yada nasıl yaparım? yardımcı olursanız çok sevinirim.

CevapAlıntı
Gönderildi : 3 Nisan 2020 16:08
maffattack
(@maffattack)
Onbaşı Üye

Anladım. Yıllar önce mixed bir server vardı Capture the Flag , tdm , capture and hold , Assasination , sabotage modları sırayla dönüyordu . Zevkle oynuyordum. Bu modu aradım bulamadım. Kendim nasıl yaparım? Harita  Rotasyon normal haritalarla dönecek. Yardımcı olur musunuz?

Bir soru daha. Hali hazırda kiraladığım bir cod4 server var. Serverda oyunun kurulu olduğu mod ve usermap klasörlerini klasörlerini paylaşıma açabiliyor muyum. Yada o o sunucuda ayrı bir klasör açıp onu paylaşabiliyormuyum, oyuncuların map ve modları indirebilmesi için? yoksa ayrıyetten sunucu gibi birşey mi kiralamam gerekiyor?

CevapAlıntı
Gönderildi : 3 Nisan 2020 17:13
maffattack
(@maffattack)
Onbaşı Üye

Son sorumu server yetkilisine sordum. Paylaşım yapamıyormuşum. 

CevapAlıntı
Gönderildi : 3 Nisan 2020 19:35
(@administrator)
General Admin
Gönderen: @maffattack

Anladım. Yıllar önce mixed bir server vardı Capture the Flag , tdm , capture and hold , Assasination , sabotage modları sırayla dönüyordu . Zevkle oynuyordum. Bu modu aradım bulamadım. Kendim nasıl yaparım? Harita  Rotasyon normal haritalarla dönecek. Yardımcı olur musunuz?

Call of Duty 4 mod arşivimde bahsettiğiniz özelliklere sahip bir mod yok maalesef, fakat bazı yabancı mod sitelerinde bulabileceğinizi tahmin ediyorum.

Gönderen: @maffattack

Bir soru daha. Hali hazırda kiraladığım bir cod4 server var. Serverda oyunun kurulu olduğu mod ve usermap klasörlerini klasörlerini paylaşıma açabiliyor muyum. Yada o o sunucuda ayrı bir klasör açıp onu paylaşabiliyormuyum, oyuncuların map ve modları indirebilmesi için? yoksa ayrıyetten sunucu gibi birşey mi kiralamam gerekiyor?

Serverden download yaptırmak için ayrı bir sunucu kiralamanıza gerek yok. Call of Duty 4 server download ayarlarını server üzerinden ya da herhangi bir http adresi üzerinden aşağıdaki örneklere göre yapılandırıp yapabilirsiniz.

Bu ayarlarla ilgili detayları sanırım bu başlığın diğer sayfalarında ya da aynı kategoride bulabileceğiniz Call of Duty 2 Server Açma ve Kurulum Ayarları, Hata Çözümleri başlığında anlatmıştım.

//*************************
// CLIENT DOWNLOAD SETTINGS
//*************************

// Downloads from server
seta sv_allowdownload "1"
seta sv_timeout "350"
seta sv_reconnectlimit "0"
seta sv_allowAnonymous "1"
seta sv_dl_maxRate "900000" //max download speed 96000 = 80kb

// HTTP Redirect Downloads
// seta sv_wwwDownload "1"

// set sv_wwwBaseURL "http://99.1X2.12.xx0/" //

// set sv_wwwBaseURL "http://website/klasör (mod ve map klasörlerini içeren klasör)/" // Alternatif
CevapAlıntı
Gönderildi : 3 Nisan 2020 21:04
maffattack
(@maffattack)
Onbaşı Üye

Dedikleriniz yaptım oldu. Yalnız indirme hızı 14kb. bunu nasıl hızlandırabilirim?

CevapAlıntı
Gönderildi : 3 Nisan 2020 22:19
(@administrator)
General Admin

Server üzerinden yapılan indirmeler ne yazık ki sınırlı hıza sahip, bu o an serverde oyun oynamakta olanların ping değerlerinin yükselmemesi için de bir gereklilik.

İşte bu aşamada özellikle büyük boyutlu ve çok sayıda mod/map indirmesi yapılan Call of Duty 4 sunucularında hızı artırmak için http seçeneğini gerektiriyor.

Bu da sunucu üzerinden örneğin HFS yazılımı ile oluşturulabilecek bir sanal http serveri üzerinden yapılabilir. Bir websiteniz varsa onun üzerinden de yapılabilir. Uğraşılırsa CoD4 sunucunun üzerindeki makinede FTP server kurulup buradan gösterilecek dosyaların ftp adresi üzerinden de indirilmesi sağlanabilir.

// set sv_wwwBaseURL "http://www.your_website/cod4" // main, mods, maps klasörlerini vb. içeren

// set sv_wwwBaseURL "http://94.1x2.12.18x/" // FTP URL to your Webserver-COD4-Directory

// set sv_wwwBaseURL "ftp://ftp-adress" // FTP URL to your Webserver-COD4-Directory

Gönderen: @maffattack

Dedikleriniz yaptım oldu. Yalnız indirme hızı 14kb. bunu nasıl hızlandırabilirim?

CevapAlıntı
Gönderildi : 3 Nisan 2020 22:35
maffattack
(@maffattack)
Onbaşı Üye

Bir sorum olacak. Yeni bir server kiraladım. Custom mode ile serveri tekrar başlatmak istiyorum ancak müşteri kontrol panelin  de Başlatma kodu ayarı gibi bir seçenek yok yok örnek: +set fs_game Mods\ModName +set dedicated 1 +exec server.cfg +map_rotate bu komutları nereye yazıcam ki oyun başka mod ta açılsın. Consol dan  yada server.cfg den başlatabiliyor muyuz serveri bu Kodlarla?

CevapAlıntı
Gönderildi : 6 Nisan 2020 13:52
(@administrator)
General Admin

Kiraladığınız Call of Duty 4 serverin kontrol panelinde bu komutları yazabileceğiniz command line giriş kısmının bulunması gerek.

Bazı komutlar consol üzerinden de atılabilir ancak server restart edildiğinde kaybolur yani etkinliğini kaybederler. Bu yüzden komutların kalıcı olabilmesi için ya server.cfg'ye yazılmaları ya da command line/komut satırı olarak oyunun çalıştırıldığı kısa yoluna ya da panel mevcutsa ilgili yere yazılmaları gerek.

+set fs_game Mods\ModName +set dedicated 1 +exec server.cfg +map_rotate komutlarının ise mutlaka komut satırına yazılmaları gerekiyor.

Serveri kiraya veren ile iletişime geçerseniz paneldeki komut satırının neteye yazılacağını öğrenebilirsiniz.

Gönderen: @maffattack

Bir sorum olacak. Yeni bir server kiraladım. Custom mode ile serveri tekrar başlatmak istiyorum ancak müşteri kontrol panelin  de Başlatma kodu ayarı gibi bir seçenek yok yok örnek: +set fs_game Mods\ModName +set dedicated 1 +exec server.cfg +map_rotate bu komutları nereye yazıcam ki oyun başka mod ta açılsın. Consol dan  yada server.cfg den başlatabiliyor muyuz serveri bu Kodlarla?

CevapAlıntı
Gönderildi : 6 Nisan 2020 16:26
maffattack
(@maffattack)
Onbaşı Üye

@administrator Konuştum Maalesef sadece kendileri değiştirebiliyorlarmış. Hangi mod ise söyleyin yükleyelim diyorlar. Oda bana uymuyor.

 

CevapAlıntı
Gönderildi : 6 Nisan 2020 16:51
(@administrator)
General Admin

GamePanelX gibi ücretsiz versiyonları da var ama işe yarayan versiyonlarının ücretleri oldukça yüksek. Sanırım bu yüzden panel kullanmıyorlar.

Gönderen: @maffattack

@administrator Konuştum Maalesef sadece kendileri değiştirebiliyorlarmış. Hangi mod ise söyleyin yükleyelim diyorlar. Oda bana uymuyor.

CevapAlıntı
Gönderildi : 6 Nisan 2020 16:56
Sayfa 10 / 10