Call of Duty 4 Server Map Rotasyon Ayarları  

Sayfa 1 / 3
 
Bonzi
(@bonzi)
Çavuş Üye

Selam arkadaşlar. CoD4 HC serverında ki map rotasyonunun hatalı olduğunu ve oyuncu kaçırdığını düşünüyorum. COD4 te aşağıdaki mapler yer alıyor.

Ambush
Backlot
Bloc
Bog
Countdown
Crash
Crossfire
District
Downpour
Overgrown
Pipeline
Shipment
Showdown
Strike
Vacant
Wetwork
Broadcast
Chinatown
Creek
Killhouse
Winter Crash

Oyuncu Kaçıran Mapler (Bu mapler yüklendiği zaman oyuncu sayısı ciddi oranda azalıyor)

Countdown (Çok Açık bir alan hangarlara sıkışırsanız işiniz bitik demektir)
Wetwork (3x Frag serbest ise serverda bu map isyan ettirir)
Killhouse (Shipment gibi küçük zevkli ama az oyuncuyla)

Shipment (en Küçük harita max oyuncu sayısı 8 ise güzel)
Downpour (Sisli Karanlık bir ortam üst bölgeyi ele geçiren oyunu garanti alır)
Creek (Saçma tasarlanmış bir snip haritası alışılamadı)

Server 34 kişi iken serverda birden killhouse açılıyor ve haritaya oyuncular bile sığmıyor 😀 birden server 17 kişiye düşüyor eğer bir admin online ise değiştiriyor ama admin yoksa server pert oluyor.

Belirttiğim bu maplerin rotasyondan kaldırılması ve adminlerin (az oyuncu olması veya istek olması) durumlarında açmasını talep ediyorum.Yeni Rotasyon önerim Aşağıdaki gibidir.En sevilen map crash olduğu için winter crashin eklemesini talep ediyorum.

Ambush
Backlot
Crash
Crossfire
Bog
District
Strike
Overgrown
Showdown
Vacant
Pipeline
Broadcast
Bloc
Chinatown
Winter Crash

Tüm yönetici, admin ve klan arkadaşlarımın konuya ilgi göstermelerini bekliyorum.Ayrıca yapmayı planladığım bazı video eğitim çalışmalarında ki gecikmeler nedeniyle tüm klan arkadaşlarımdan özür dilerim.Malum rahat battı EVLENİYORUM 🙂

Alıntı
Gönderildi : 30 Temmuz 2012 04:16
Constantine
(@sinyal)
Uzman Çavuş Üye

Abı bence bloc ve çin mahallesi olmasn ben hıc sevmıyom onları 😀

CevapAlıntı
Gönderildi : 30 Temmuz 2012 04:24
(@administrator)
General Admin

Halihazırda server.cfg'de 17 harita yer alıyor ve console codename'lerine göre map rotasyonu sırasıyla şu şekilde :

set sv_mapRotation "
gametype war map mp_backlot
gametype war map mp_bloc
gametype war map mp_bog
gametype war map mp_killhouse
gametype war map mp_broadcast
gametype war map mp_carentan (Chinatown)
gametype war map mp_citystreets
gametype war map mp_convoy
gametype war map mp_cargoship (Wetwork)
gametype war map mp_crash
gametype war map mp_crossfire
gametype war map mp_overgrown
gametype war map mp_pipeline
gametype war map mp_showdown
gametype war map mp_countdown
gametype war map mp_strike
gametype war map mp_vacant"

Server.cfg'de yer alıp Bonzi'nin map döngüsünden çıkarılmasını önerdiği haritalar çıkarıldığında ve üzerine winter crash eklenince döngü şu hale geliyor :

set sv_mapRotation "
gametype war map mp_backlot
gametype war map mp_bloc
gametype war map mp_bog
gametype war map mp_broadcast
gametype war map mp_carentan (Chinatown)
gametype war map mp_citystreets
gametype war map mp_convoy
gametype war map mp_crash
gametype war map mp_crossfire
gametype war map mp_overgrown
gametype war map mp_pipeline
gametype war map mp_showdown
gametype war map mp_strike
gametype war map mp_vacant"
gametype war map mp_crash_snow"

Map adları ile consol map adlarının farklı olması nedeniyle mevcut server.cfg'si üzerinden map döngüsü hakkındaki yorumlara devam edersek daha iyi bir sonuç çıkacağını düşünüyorum. Map adları ile consol map adlarının farklı olması nedeniyle Bonzi'nin tekliflerinde belirttiği haritalarda eksiklik ya da yanlışlık yapmamışımdır umarım, yanlışlık veya eksiklik ya da fazlalık varsa lutfen düzeltiniz.

Map rotasyonunda yer alacak haritaları belirledikten sonra haritaların akış sırasını için de bir öneriniz varsa onu da ayrıca ele alalım.

CevapAlıntı
Gönderildi : 30 Temmuz 2012 05:25
Bonzi
(@bonzi)
Çavuş Üye

Abi benim harita isimlerimle serverda yazılanların farkları aşağıda bu arada rotasyona yeni alternatifim daha da aşağıda 😀

Winter Crash=gametype war map mp_crash_snow
Chinatown=gametype war map mp_carentan
District=gametype war map mp_citystreets
Ambush=gametype war map mp_convoy

gametype war map mp_convoy
gametype war map mp_baclot
gametype war map mp_crash
gametype war map mp_crossfire
gametype war map mp_bloc
gametype war map mp_bog
gametype war map mp_citystreets
gametype war map mp_pipeline
gametype war map mp_strike
gametype war map mp_overgrown
gametype war map mp_showdown
gametype war map mp_vacant
gametype war map mp_broadcast
gametype war map mp_cerantan
gametype war map mp_crash_snow

CevapAlıntı
Gönderildi : 30 Temmuz 2012 07:06
Bonzi
(@bonzi)
Çavuş Üye

Bloc en iyi snip haritası chinatownı bende sevmiyorum ancak seveni var ne yazık ki 😀

CevapAlıntı
Gönderildi : 30 Temmuz 2012 07:08
Marksman
(@marksman)
Teğmen Üye

killhause ve chinatown a bende katiliyorum onlarin hakkinda çok sikayet var daha dogrusu china hakkinda çok sikayet var killhuseda sw artik dolmaya basladi admin olmayinca yetersiz kaliyor ve oyuncularin çikmasina sebeb oluryor bloc haritasını da ben demistim onun hakkindada baya bi map degistir var diyolar ama degistirrince suçlu gine biziz o kalsin en iyisi 😀

CevapAlıntı
Gönderildi : 30 Temmuz 2012 12:09
KOKOcAN
(@kokocan)
Uzman Çavuş Üye

valla bende convoy hastasıyım kalkmasın.. 😀

CevapAlıntı
Gönderildi : 30 Temmuz 2012 15:53
(@administrator)
General Admin

Abi benim harita isimlerimle serverda yazılanların farkları aşağıda bu arada rotasyona yeni alternatifim daha da aşağıda 😀

Winter Crash=gametype war map mp_crash_snow
Chinatown=gametype war map mp_carentan
District=gametype war map mp_citystreets
Ambush=gametype war map mp_convoy

gametype war map mp_convoy
gametype war map mp_baclot
gametype war map mp_crash
gametype war map mp_crossfire
gametype war map mp_bloc
gametype war map mp_bog
gametype war map mp_citystreets
gametype war map mp_pipeline
gametype war map mp_strike
gametype war map mp_overgrown
gametype war map mp_showdown
gametype war map mp_vacant
gametype war map mp_broadcast
gametype war map mp_cerantan
gametype war map mp_crash_snow

Döngünün en son getirilen haline göre sadece sıralamada değişiklik var galiba dimi.

CevapAlıntı
Gönderildi : 30 Temmuz 2012 16:10
highflyer
(@highflyer)
Uzman Çavuş Üye

ömür abiye katılıyorum dediği mapler gerçekten berbat mapler,bir taraf üstünlük kurduğunda diğer taraf oyundan beziyor :D, killhouse da duvar taramayı engelleyemiyoruz ve çok oyuncu banlanıyor bu mapin kaldırılması da çok iyi olur bence

CevapAlıntı
Gönderildi : 30 Temmuz 2012 16:53
Bonzi
(@bonzi)
Çavuş Üye

Evet abi son halinde sıralamada değişiklik yaptım.Chinatownda çıkarılabilir bence ama çoğunluk ok derse.

CevapAlıntı
Gönderildi : 30 Temmuz 2012 19:06
Samurai
(@gangster)
Teğmen Üye

chinatown  ve  killhause kalkabilir haklısınız.ama  son  yapılan  döngüde  (  ambush  )  unutulmuş  eklenmesini  rica  ediyorum

CevapAlıntı
Gönderildi : 30 Temmuz 2012 23:16
(@administrator)
General Admin

Console Codename : mp_convoy = Ambush 😛

chinatown  ve  killhause kalkabilir haklısınız.ama  son  yapılan  döngüde  (  ambush  )  unutulmuş  eklenmesini  rica  ediyorum

CevapAlıntı
Gönderildi : 31 Temmuz 2012 00:13
Bonzi
(@bonzi)
Çavuş Üye

;D

CevapAlıntı
Gönderildi : 31 Temmuz 2012 01:08
Samurai
(@gangster)
Teğmen Üye

hey allahım ya tabi fırsat bu fırsat geçin dalganızı 😀

sıcaktan kafamı kaldı bende

CevapAlıntı
Gönderildi : 31 Temmuz 2012 01:11
(@administrator)
General Admin

gametype war map mp_convoy
gametype war map mp_baclot
gametype war map mp_crash
gametype war map mp_crossfire
gametype war map mp_bloc
gametype war map mp_bog
gametype war map mp_citystreets
gametype war map mp_pipeline
gametype war map mp_strike
gametype war map mp_overgrown
gametype war map mp_showdown
gametype war map mp_vacant
gametype war map mp_broadcast
gametype war map mp_crash_snow

Arkadaşlar önerileriniz çerçevesinde yukarıdaki sıra ile map döngüsünü server.cfg'ye yazıp etkin hale getireceğim. Chinatown haritası da sanırım pek istenmiyor, özellikle bu harita yok muydu diyecek oyuncu da çıkmaz herhalde 😀 döngüden çıkardım yani.

CevapAlıntı
Gönderildi : 31 Temmuz 2012 02:23
Sayfa 1 / 3